צפו: יוצר "איש משפחה" מעלה סרטון הסברת קורונה ועוקץ את גל גדות

סת' מקפרלן יצר סרטון מיוחד ומשעשע בו מככבות שתיים מדמויות הסדרה הראשיות, שדנות בחששות להתחסן • הסצנה, שנכתבה במיוחד לימי המגיפה, מכילה גם אזכור לעגני לכוכבת הישראלית הבינלאומית

גל גדות, צילום: AP

בזמן שגל גדות מנצלת את תקופת החגים לקצת בטן-גב פה בארץ, בחו"ל היא מוצאת את עצמה בסרטון הסברת קורונה חדש עם עקיצה קטנה בכיוונה.

סרטון ההסברה החדש בן 3 הדקות נוצר על ידי יוצר "איש משפחה", סת' מקפרלן. בסרטון מככבות שתיים מהדמויות הראשיות בסדרה, בריאן וסטואי, שדנות בחששות של פיטר להתחסן.

מקפרלן הגיע לתוכנית הלייט נייט של ג'ימי קימל ביום שני האחרון והציג את הסרטון תוך שהוא וקימל גם דנים באירוניה הנעוצה בעובדה שהסרטון נתמך על ידי רשת פוקס, אותה הרשת שמספקת גם במה למתנגדי חיסון בוטים.

"מה שפיטר יכול לשאול הוא מה אם החיסון יגרום לו לחלות", אומר בריאן בסרטון המתחולל כשהשניים נמצאים בווריד של פיטר. סטואי משיב לו: "תופעות הלוואי מהחיסון הן בדרך כלל קלות ונמשכות ימים ספורים, אבל אתה יודע מה יכול לגרום לתופעות לוואי ממושכות וחמורות? הקורונה.

"אבל הוא מניח שכולם מסביבו יתחסנו אז למה לו גם"? מתעקש בריאן. "הוא צריך להבין שהחיסון מגן לא רק עליו, אלא על האנשים סביבו", מסביר סטואי, ומוסיף כי אם ימשיכו לאפשר לווירוס להתפשט דרך האוכלוסייה שלא מתחסנת, הוא יכול לעבור מוטציה לווריאנט שהחיסונים כבר לא יוכלו להילחם בו, ואז מוסיף בלעג: "אז נחזור לנקודת ההתחלה: גל גדות שרה את "אימג'ין" ואסור לנו לתת לזה לקרות".

העקיצה בכיוונה של גדות, מרפררת כמובן לביצוע של השחקנית וחבריה לביצה בזמן תחילת המגיפה במרץ 2020, כשזו ניסתה להפיץ מחווה מוזיקלית של עידוד להעלאת המורל. לצערה של גל, בפועל התוצאה הייתה הפוכה, שכן היא זכתה למתקפה ברשת על מה שרבים כינו ביצוע "מנותק", "קרינג'י" ו"חסר רגש".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר