אחרי 25 שנה: סדרת האנימציה "ארתור" יורדת מהמסך

העונה ה-25 של הסדרה המצליחה לילדים תהיה גם האחרונה • יוצרת הסדרה על דב הנמלים ומשפחתו סיפרה כי לדעתה זו טעות

מתוך הסדרה "ארתור"

אחרי 25 שנים, מיליוני מעריצים וארבעה פסלוני אמי יוקרתיים, סדרת האנימציה המצליחה לילדים "ארתור" יורדת מהמסך.

אתר הבידור דדליין חשף כי כי העונה ה־25 של סדרת הטלוויזיה, שצפויה לעלות בחורף 2022, תהיה האחרונה. יוצרת הסדרה, ק'אתי וואו, אישרה זאת בפודקאסט Finding DW כשאמרה "ארתור כבר לא בתהליכי הפקה יותר. למעשה, את חגיגות הסיום לסדרה ציינו כבר לפני שנתיים". היא הוסיפה כי לדעתה מדובר בטעות וכי הסדרה צריכה לחזור. "אני יודעת שאני לא היחידה שחושבת שהם טעו. אני לא יודעת אם זה היה בגלל שיקולי רייטינג או שסתם הרגישו שצריך להוציא את הסדרה לגמלאות. עבורי זו היתה סדרה נצחית שהאמנתי שלעולם לא תסתיים, אבל הנה, זה קרה".

"ארתור", שמבוססת על סדרת ספרי ילדים מצליחה של מארק בראון, משודרת מאז 1996 ומחזיקה בטייטל המכובד של סדרת הטלווזיה המונפשת לילדים הארוכה ביותר בטלוויזיה האמריקנית. מדובר בשיתוף פעולה אמריקני־קנדי.

הסדרה זכתה להצלחה רבה בעולם, וגם בישראל, ומשודרת נכון להיום ב־82 מדינות. במרכז הסדרה דמויות של חיות אנושיות. הכוכב הראשי הוא ארתור, דב נמלים. הוא בן 8, תלמיד כיתה ג', אביו הוא שף ואמו רואת חשבון. יש לו שתי אחיות וכלב. הסדרה מרבה לעסוק בנושאים חברתיים וחינוכיים ומעלה לסדר היום סוגיות דוגמת בריונות, אוטיזם, מחלת הסרטן, דיסלקציה וגירושים.

פרק הפתיחה של העונה ה־22, ששודר ב־2019, הצליח לעורר סערה לאחר שדמות המורה של ארתור, מר עכבר, התחתן עם בן זוגו פטריק. ערוץ טלוויזיה ציבורי באלבמה סירב לשדר את הפרק שנתן לגיטימציה לנישואי להט"ב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר