מזרח תיכון חדש: ערוץ i24NEWS באיחוד האמירויות

בעקבות קבלת רישיון שידור, הותר לערוץ הבינלאומי המשדר מישראל להקים נקודת שידור במדינה הערבית , לערוך ממנה ראיונות ולדווח מהשטח • בנוסף הוא משיק סלוגן חדש

לוגו ערוץ i24NEWS, צילום: ללא קרדיט

בהמשך להכרזה הבוקר (שני) על קבלת רישיון שידורים באיחוד האמירויות, פתיחת משרד בקריית התקשורת בדובאי והסכם שיתוף פעולה עם ענקית התקשורתDubai Media incorporated, ערוץ i24NEWS חתם על שורת הסכמים לשיתופי פעולה עם חברות מובילות באיחוד האמירויות.

הערוץ זמין כיום לצפייה באיחוד האמירויות באמצעות שתי ספקיות תוכן גדולות.

עוד חתם הערוץ בימים האחרונים על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת התקשורת Gulf News, עם חברת ההוצאה לאור והפקת הכנסים Motivate, וכן עם משרד התיירות של דובאי להעלאת קמפיין בטלוויזיה ובדיגיטל בשלוש שפות.

הערוץ שכר את Intermedia, משרד ייצוג מדיה מקומי עבור שירות מקסום הפעילות המסחרית באמירויות ופרסום בערוץ.

במקביל משיק הערוץ את הסלוגן החדש: ״The Heart of The New Middle East Beats on i24NEWS" כחלק מתהליך הרחבת הפעילות במדינות נוספות במזרח התיכון, זאת בעקבות ההסכמים המדיניים שנחתמו בשנה האחרונה.

בכך הפכו ערוצי i24NEWS לערוצים הראשונים המשודרים מישראל וזמינים באיחוד האמירויות.

פרנק מלול, מנכ״ל הערוץ: ״בשנה האחרונה אנחנו עדים לשינויים מדיניים המאפשרים קשרי עסקיים והזדמנויות לשיתופי פעולה. כשם שאנחנו מחויבים לספק לצופים שלנו בטלוויזיה ובדיגיטל את התמונה המלאה של אותם שינויים, זה רק טבעי שנפעל גם מאחורי הקלעים לקידום שיתופי פעולה והרחבת הפעילות המשותפת".

i24NEWS הוא ערוץ חדשות בינלאומי בבעלות איש העסקים פטריק דרהי. הערוץ משדר מישראל לעולם בשלוש שפות: אנגלית, צרפתית וערבית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר