כוכב סדרת הנוער הלהט"בית של נטפליקס חושף: "העונה הבאה תהיה אפלה יותר"

הפרקים החדשים בסדרת הלהיט "עוצר נשימה" אמנם צפויים להגיע אלינו בעוד חודשים רבים, אמנם השחקן ג'ו לוק, המגלם את צ'ארלי ספרינג, כבר הספיק לדבר על אופיים לעומת העונות הקודמות • "זו בוודאות עונה בוגרת יותר", הוא מספר, בין היתר

"זו בוודאות עונה בוגרת יותר". "עוצר נשימה" . צילום: נטפליקס

שווה לעצור את הנשימה: העונה השלישית בסדרת הנוער הלהט"בית המצליחה "עוצר נשימה" אמנם צפויה לעלות לשידור רק בתחילת אוקטובר, אך כוכב הסדרה ג'ו לוק חשף לאחרונה כי לצופים צפוי קו עלילה אפל יותר משתי העונות שקדמו לה והבטיח כי זה יהיה גם בוגר יותר.

"זו בוודאות עונה בוגרת יותר", אמר לוק, המגלם בסדרה את דמותו של צ'ארלי ספרינג, בראיון שהעניק לאתר דדליין בפרזנטציה למשווקים שערך ערוץ דיסני ביום חמישי האחרון. "אנחנו מתעסקים בנושאים אפלים יותר. המצב הנפשי של צ'ארלי יהיה במרכז העניינים. אבל זה עדיין 'עוצר נשימה'", הוסיף והבטיח, "כי תמיד יש את נקודת האור בקצה המנהרה, אז זו דרך נפלאה להתמודד עם סוגיות כאלו".

לוק מככב בסדרת הנוער המצליחה המבוססת על סדרת הרומנים הגרפיים בעלי אותו השם של אליס אוזמן, לצידו של קיט קונור, המגלם את ניק נלסון, ובמרכזה סיפור האהבה הנאיבי, הילדותי ומרומם הנפש בין השניים.

"תמיד יש את נקודת האור בקצה המנהרה". "עוצר נשימה", צילום: נטפליקס

לאחרונה דווח כי לקאסט יצטרפו בעונה הקרובה שלושה שחקנים חדשים: ג'ונתן ביילי ("ברידג'רטון"), היילי אטוול ("הדוכסית", "משימה בלתי אפשרית", "קפטן אמריקה") ואדי מרסן ("ריי דונובן", "באק טו בלאק"). מי שלא צפויה לשוב לעונה השלישית היא השחקנית זוכת האוסקר וגלובוס הזהב אוליביה קולמן, המגלמת את אמו של ניק, שהכריזה במרץ האחרון כי לא תוכל לשלב את צילומי העונה החדשה בלוח הזמנים הצפוף שלה. "אני לא יכולה לעשות את העונה השלישית. לא הצלחתי לשלב את זה בלוח הזמנים ואני מרגישה נורא לגבי זה", אמרה קולמן בראיון שהעניקה לפורבס. "אני מרגישה שהייתי חלק מאחד הדברים היפים ביותר שבהם השתתפתי".

אוליביה קולמן, צילום: GettyImages

"עוצר נשימה" היא סדרה בריטית שעלתה לשידור בנטפליקס באפריל 2022 וזכתה לשבחים רבים על העיסוק במיניות להט"בית בגילים צעירים והאתגרים שהיא מציבה בפני בני נוער. במאי 2022 דווח כי הסדרה חודשה לשתי עונות נוספות. העונה השלישית של הסדרה צפויה לעלות לשידור ב-3 באוקטובר 2024.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר