"עוצר נשימה". צילום: נטפליקס

אכזבה: כוכבת הסדרה הלהט"בית המצליחה עוזבת

הדמות אותה אוליביה קולמן מגלמת ב"עוצר נשימה" לא תחזור בעונתה השלישית, לאחר שהשחקנית המוערכת לא הצליחה לתאם את לוח הזמנים שלה לצילומי סדרת הלהיט של נטפליקס • היוצרת הרגיעה את המעריצים: "זה לא נועד לקרות, אבל אל תוותרו עלינו"

למרות שגילמה בסדרה את אחת הדמויות המרכזיות ביותר בה, אוליביה קולמן הכריזה כי לא תחזור להשתתף בעונה הבאה של סדרת הלהט"ב המוערכת "עוצר נשימה".

"אני לא יכולה לעשות את העונה השלישית, לא הצלחתי לשלב את זה בלוח הזמנים ואני מרגישה נורא על זה", אמרה זוכת האוסקר בראיון שהעניקה ל"פורבס". "אני מרגישה שהייתי חלק באחד הדברים היפים ביותר שבהם השתתפתי".

אוליביה קולמן ב"עוצר נשימה":


אליס אוזמן, יוצרת הסדרה שמבוססת על סדרת הרומנים הגרפיים המצליחה אותה כתבה, התייחסה לנושא בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה שני מיליון עוקבים, בכך שכתבה כי הצוות שעומד מאחורי התוכנית המצליחה והמוערכת של נטפליקס ניסה לעשות כל דבר שבאפשרותו על מנת לסדר את לוח זמני הצילומים כדי שיתאים לזה של קולמן, שדמותה מופיעה בהמשך הספרים, אך בסופו של דבר – זה לא צלח. "זה לא נועד לקרות, וככה לפעמים תעשיית הטלוויזיה עובדת", כתבה.

אף על פי אכזבתה מכך שהשחקנית האהובה לא תשתתף בעונה הבאה של הסדרה, אוזמן הוקירה תודה גדולה על חלקה של קולמן בסדרה, שעל תפקיד אף זכתה בפרס אמי לתוכנית לילדים ולמשפחה. "לא ליהקנו מחדש את דמותה של שרה, ואני יודעת שרבים מכם, במיוחד מעריצי הרומן הגרפי, יכעסו וידאגו מהדרך שבה נמשיך בלי אמו של ניק", כתבה. "אני יודעת שיש סצנה אחת ספציפית שרבים מכם מצפים לה בעונה השלישית (סצנה שבה דמותה מדברת עם בנה על כך שאהבה לא יכול לרפא מחלת נפש, ע"א) ואתם עלולים להרגיש מאוכזבים מאיתנו. אני מבינה את זה לחלוטין אבל אם יש דבר אחד שאני יכול לבקש מכם, זה לא לוותר עלינו. עשיתי ככל שביכולתי כדי לשמור על הסצנה הזו כפי שנכתבה במקור, והוספתי לה כמה אלמנטים חדשים כדי להבטיח שהיא תיתן לנו את המכה הרגשית שהיא עושה ברומן הגרפי".

כבר מחכים לעונה הבאה. "עוצר נשימה", צילום: נטפליקס

למרות השינוי הגדול בצוות השחקנים בסדרה, אוזמן הוסיפה כי היא מקווה שקולמן תוכל לשוב לסדרה בעתיד. "אם תצולם עונה רביעית, אשמח אם אוליביה תשוב לתפקיד הזה!", סיכמה, והוסיפה כי בשבועות הקרובים יפורסמו ליהוקים חדשים לקראת העונה המתקרבת של הסדרה, שצפויה לעלות בשירות הסטרימינג המצליח בהמשך השנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו