פרסום ראשון: זוכת "האח הגדול" מצטרפת ל"זגורי אימפריה"

תקוה גדעון תצטלם לעונה החדשה של הסדרה המצליחה שתעלה בקרוב בהוט • לאחרונה פורסם כי זמן קצר לאחר שלוהקה, השחקנית והדוגמנית עומר נודלמן נאלצה לפרוש מהתפקיד

"זגורי אימפריה". צילום: אוהד רומנו

זוכת "האח הגדול" תקוה גדעון מצטרפת לסדרה המצליחה "זגורי אימפריה". גדעון תצטלם בקרוב לעונה החדשה של סדרת הלהיט אשר מצטלמת בימים אלה ותעלה בקרוב בהוט.

תקוה גדעון על ירידה מהארץ (ארכיון)

עבור גדעון זהו לא תפקיד משחק ראשון. היא שיחקה בעבר בסדרה "משמר הגבול" וכיכבה בסרט "נא להתנהג בהתאם" שביים זגורי (וכידוע גם מביים ויצר את "זגורי אימפריה").

תקוה גדעון, צילום: אפרת אשל

לאחרונה פורסם כי רגע לפני תחילת צילומי העונה החדשה של הסדרה, השחקנית והדוגמנית עומר נודלמן נאלצה לפרוש ממנה לאחר שלוהקה. ההחלטה התקבלה בעקבות שינויים ותזוזות של ימי הצילום שהתנגשו עם התחייבויות אחרות של הדוגמנית והשחקנית ולא ניתן היה להזיזם. בימים אלה מחפשים מחליפה לנודלמן.

בעונה החדשה של הסדרה, בה תיקח חלק גם הזמרת זהבה בן, ישתתפו רוב שחקני הקאסט המקורי, בהם עוז זהבי (אביאל), חן אמסלם (אבישג), אייל שיקרצי (אביר), דניאל סבג (אבישי), הילה הרוש (אביגיל), יפית אסולין (מרים), קובי מימון (אבי), האימא שרה פון שוורצה (ויויאן) וחוה אורטמן (הסבתא אלגריה).

 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר