"אנשים ממציאים, זה חארטה": הכוכבת הראשונה והאייקונית של "בואו לאכול איתי" חוזרת

השולחן כבר ערוך: "בואו לאכול איתי" היא קאלט אהוב, ועכשיו היא חוזרת לספיישל פסח • יחד איתה תשוב גם אחת המתמודדות הזכורות ביותר -אורלי יחזקאל • "עד עכשיו מזהים אותי משם, יש לי הזדמנות לזכות הפעם"

אורלי יחזקאל. צילום: כאן 11

קישוא או זוקיני? את השאלה הרת הגורל הזו הציפה בתוכנית "בואו לאכול איתי" אורלי יחזקאל, שהשתתפה בעונה הראשונה ושנצרבה בקרב מעריצי התוכנית כאחת הדמויות הצבעוניות והבלתי נשכחות.

הצצה לספיישל פסח של "בואו לאכול איתי". באדיבות כאן 11

התוכנית, שכבר מזמן הפכה לתופעה, חוזרת לספיישל פסח, שיעלה הערב מייד אחרי החדשות ושישודר בכאן 11 ובכאן BOX בכל ערב בשבוע הקרוב. בספיישל ישתתפו חמישה בשלנים ובשלניות, שכבר כיכבו בעונות הקודמות: לצד יחזקאל ישתתפו גם רועי עידן (עונה 3), גילי שמחה (עונה 5), קציעה אלדר (עונה 5) ורועי אלעני (בוגר העונה האחרונה), שיבשלו חמש ארוחות חג כשרות ופרועות.

יחזקאל (64), נשואה פלוס ילד מבת ים, עובדת בניקיון בתים, או כמו שהיא מציגה את זה - "אני בעצם פרזנטורית של קוקה-קולה". היא עברה גם דרך "האח הגדול" בשנת 2018 וחוזרת עכשיו לספיישל הפסח - אף שהיא בכלל לא רוצה להתפרסם. 15 דקות התהילה, שכל בוגר ריאליטי חולם עליהן ומקווה שיהיו המקפצה שלו לחיי הזוהר, לא מדברות ליחזקאל, שמובכת כשעוצרים אותה ברחוב ומבקשים ממנה סלפי.

"הגעתי ל'בואו לאכול איתי' כשהכל התחיל, לעונה הראשונה. לא היו פרקים לפני כן, לא ידעתי כלום על זה", היא חוזרת לנקודת ההתחלה. "הלכתי בלי לדעת. התקשרו אליי, הזמינו לאודישן, לא הבנתי מי נגד מי. אבל הלכתי - והתקבלתי.

אורלי יחזקאל בעונה הראשונה של "בואו לאכול איתי" ששודרה בערוץ הראשון, צילום: כאן 11

"אני זוכרת שזו הייתה חוויה מקסימה. את מכירה אנשים חדשים, מתארחת בבתים שלהם. יש אנשים חארות, אבל גם אנשים טובים. בעונה שלי, חוץ מאחד, חיים, שכל הזמן חיפש אותי בקטנות, בדק איך אני מנקה וניסה להקטין אותי - שאר האנשים היו מתוקים. ממש התבאסתי שלא זכיתי, חשבתי שאזכה בגדול, אבל עכשיו יש לי הזדמנות נוספת".

איך השפיעה עלייך ההשתתפות בתוכנית?
"וואו. היו תופסים אותי ברחוב, במסעדות, הרגשתי מפורסמת, אבל אני לא אוהבת את הקטע הזה. זה מביך אותי, כפרה עלייך, אני אישה פשוטה".

ובכל זאת, הלכת גם ל"האח הגדול".
"הלכתי כי רציתי לדעת מה זה, ולא חשבתי שזה יגיע לכזה טירוף. עד עכשיו מזהים אותי משם, לא מרפים ממני".

"קישוא זה קישוא"

"בואו לאכול איתי" היא לא באמת תוכנית על אוכל - אלא על אנשים. ויחזקאל, שהייתה אחת הנשים הבולטות בתולדות התוכנית, מודעת לכך היטב. "זה ממש לא על אוכל, ממש לא. אלה השיחה, החברותא, האנרגיה. על האוכל את יכולה לקבל 2 או 3 בניקוד - אבל זה בכלל נמדד באיך שאת מארחת ומקבלת אנשים. יש הרבה פלצנים בתוכניות האלה, כאלה שאין להם את זה".

אורלי יחזקאל בספיישל פסח של "בואו לאכול איתי", צילום: כאן 11

לא נסיים בלי לפתור את הסוגיה: הבנת כבר שיש דבר כזה "זוקיני"?
"בחייאת רבאק, מאיפה מוציאים את השמות האלה? אנשים ממציאים, זה חארטה. קשה לי להאמין שיש זוקיני. קישוא זה קישוא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר