תודו שחיכיתם לזה: צפו בהצצה לספיישל פסח עתיר הכוכבים של "בואו לאכול איתי"

הפרק המיוחד בתוכנית הפולחן של כאן 11 עושה את דרכו אלינו בצעדי ענק, כשהוא מפגיש בין חמישה כוכבי עבר מעונותיה הקודמות • צפו בקדימון

הצצה לספיישל פסח של "בואו לאכול איתי". באדיבות כאן 11

"בואו לאכול איתי", תוכנית הקאלט של כאן 11 זוכת פרסי האקדמיה, תארח בפסח חמישה בשלנים מוכרים משלל עונותיה הקודמות - אך שלא בהכרח מכירים זה את זה - לחמש ארוחות חג כשרות ופרועות במיוחד.

הלוגו הישן של "בואו לאכול איתי" כששודרה בערוץ הראשון, צילום: צילום מסך

הסבב המצופה ישודר מ-21 באפריל, מדי ערב אחרי החדשות ב-כאן 11 וכאן BOX - וההצה שלפניכם תספק לכם צחוק טוב כבר מעכשיו בדרך לתאריך השידור המיוחל.

תוכנית הבישול והאירוח הדוקו-סאטירית חוזרת לשבוע ספיישל פסח פרוע במיוחד וכמיטב המסורת, מקבצת משתתפים ססגוניים ומשעשעים שכבר השתתפו בה בעבר. בכל יום הם יתכנסו למפגש על טהרת חג הפסח, לארוחה כשרה וייחודית.

שבוע האולסטארס לפסח ב"בואו לאכול איתי", צילום: כאן 11

כפי שפורסם לאחרונה, אלו הם המשתתפים האהובים, האייקוניים והמוכרים כוכבי העונות הקודמות שייקחו חלק בפרק המיוחד: רועי עידן - בוגר עונה 3 ביחד עם אשתו חגית. בין היתר, עידן הוא תסריטאי ויוצר הסדרה "מנאייכ"; גילי שמחה - בוגרת עונה 5. קיבוצניקית מקצועית ומעצבת פנים חובבנית; אורלי יחזקאל - בוגרת עונה 1. מחלוצי "בואו לאכול איתי" שלעולם לא נשכח לה את הרגעים האייקוניים "קסטנה" ו"גבי ניסימו"; קציעה אלדר - בוגרת עונה 5. אחות בחדר מיון, מדריכה ומטפלת מוסמכת בתחום המיניות שלא נשכח לה את הציטוט המשעשע "הרי כשהיא עצובה, למי היא מתקשרת? לדולצ'ה וגבאנה היא מתקשרת!"; רועי אלעני - מנצח הסבב האחרון של עונה 7 ואחד מחביבי הקהל הבולטים בתוכנית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר