נחשף לראשונה: האיחוד המרגש של טוני וכרמלה סופרנו

כבר ב-2021 חשפה השחקנית אידי פאלקו שהיא וג'יימס גנדולפיני המנוח נכנסו ב-2010 פעם נוספת לנעליהן של הדמויות האייקוניות, שנתיים לאחר ש"הסופרנוס" ירדה מהמסכים • אך רק כעת מגיע התיעוד הרשמי, שלבטח ישגע את מעריצי הסדרה האהובה

האיחוד המרגש של כוכבי "הסופרנוס" . צילום: יוטיוב

מתברר שטוני סופרנו ואשתו כרמלה לא אמרו את המילים האחרונות שלהם בפרק הסיום של דרמת הפשע האייקונית, ושסיפורם אפילו תועד מעבר לאותה סצנה מפורסמת בדיינר, אחרי שהמסך הוחשך במשך 11 שניות ו"הסופרנוס", סדרת הלהיט של HBO, הסתיימה.

ג'יימס גנדולפיני בתפקיד טוני סופרנו, צילום: אי.פי

למעשה, כבר ב-2021 חשפה השחקנית אידי פאלקו, שגילמה בסדרה את כרמלה, שהיא וג'יימס גנדולפיני המנוח - טוני כמובן - נכנסו ב-2010 פעם נוספת לנעליהן של הדמויות - יותר משנתיים אחרי ש"הסופרנוס" ירדה מהמסכים (ושלוש שנים לפני שגנדולפיני הלך לעולמו). עם זאת, התיעוד לאיחוד המרגש הזה נחשף לראשונה רק אתמול (שלישי) בפודקסט של עיתונאי הספורט האמריקני פבלו טורס. הסיבה לאיחוד היתה, תאמינו או לא, לברון ג'יימס.

הסיפור הולך ככה: אחרי שהחוזה של כוכב ה-NBA בקבוצת קליבלנד קאבלירס הסתיים, קבוצות צמרת רבות חיזרו אחרי ג'יימס ורצו לצרף אותן לשורותיהן. אחת מהן היתה ניו יורק ניקס, שהפיקה מעין סרטון תדמית כדי למשוך את לברון לתפוח הגדול. לטובת העניין גייסה הקבוצה כמה שחקנים ואושיות אחרות שמזוהות עם ניו יורק, ביניהם רוברט דה נירו, כריס רוק, אלק בולדווין, הבמאי ספייק לי, ראש העיר מייק בלומברג ואחרים. אבל אין ספק שהשיחוק הגדול ביותר של הניקס בפרויקט המשעשע היה גיוסם של גנדולפיני ופאלקו, שהסכימו לגלם את טוני וכרמלה בפעם האחרונה בהחלט - ועל הדרך לגלות לנו מה בסופו של דבר עלה בגורל הדמויות.

"טוני, אני כל כך שמחה שעברנו לניו יורק (מניו ג'רזי - ד"פ). החיים הרבה יותר טובים עכשיו", אומרת כרמלה לבעלה בסרטון (אפשר להריץ את הפודקסט קדימה עד דקה 9, שם זה מתחיל). "כן, החיים טובים עכשיו, למרות שאנחנו נמצאים בתוכנית להגנת עדים", משיב טוני ובעצם חושף את הטוויסט הגדול. "אנחנו רק צריכים למצוא מקום שחבר שלך, לברון, יכול לגור בו. איך הוא באמת?", תוהה כרמלה. "הוא בחור מודרני, אבל מכבד מסורת", עונה טוני - כאשר הניקס כמובן היא אחת מקבוצות ה-NBA הכי ותיקות בליגה.

"הסופרנוס", צילום: איי.פי

לאחר מכן ממשיכים השניים לשוחח על מציאת דירה שתהלום את מידותיו של ג'יימס, ומגיעים למסקנה שהמדיסון סווקר גארדן, אולם הכדורסל המיתולוגי של הקבוצה הניו יורקית, הוא המקום המושלם בשבילו. ואז? מסך שחור וכתובית סיום - באמת בפעם האחרונה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר