מתיו אנדרווד בצעירותו. צילום: IMDB

כוכב הילדים חושף: "הותקפתי מינית על ידי הסוכן שלי"

"שקט על הסט", הסדרה התיעודית שמציגה את פרשת ההטרדות המיניות בסדרות המצליחות של ערוץ ניקלודיאון, ממשיכה להכות גלים • מת'יו אנדרווד, שגילם ב"זואי 101" את לוגאן, שיתף בפוסט אמיץ על שעבר: "האמון שלי נבגד והדימוי העצמי שלי נמחץ"

השחקן מת'יו אנדרווד, שכיכב כלוגאן בתוכנית הנוער המצליחה "זואי 101", חשף כי הוא כשהיה בן 19, הוא הותקף מינית על ידי מי שהיה הסוכן שלו.

חשיפתו של השחקן בן ה-33 מגיע ברקע פרשת ההטרדות והתקיפות המיניות בערוץ ניקלודיאון, שנחשפה בסדרה התיעודית המדוברת "שקט על הסט", שתעלה לשידור בישראל ב-7 באפריל בדיסקברי+. הסדרה חושפת את הצד האפל של תוכניות הטלוויזיה לילדים, בדגש על אלו ששודרו ערוץ ניקלודיאון.

בהצהרה שפרסם אנדרווד, הוא סיפר כי הוא הפסיק לעבוד בתחום בשל האירוע הקשה שעבר. "כשהייתי בן 19, הוטרדתי מינית ולאחר מכן הותקפתי על ידי הסוכן שלי באותה התקופה, שבילה זמן רב בבניית אמון איתי כחבר וכמנטור. שוב, האמון שלי נבגד והדימוי העצמי שלי נמחץ", כתב אנדרווד בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 243 אלף עוקבים. "דיווחתי עליו לסוכנות שלי ומאז הוא פוטר, למרות שהוא עדיין פעיל בתעשייה. החוויה הזו גרמה להתרחקות שלי מלוס אנג'לס ואף לסיום העיסוק שלי במשחק".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Matthew Underwood (@mattunderwood)

אנדרווד סיפר כי מאז יציאת "שקט על הסט", אנשים רבים "פוצצו" את תיבת האימייל שלו וגינו אותו על כך שהוא מגן על פדופילים, וספציפית על המפיק הבכיר של ניקלודיאון, דן שניידר, שמואשם ברוב ההטרדות המיניות המדוברות בסדרה.

"אני מתאר לעצמי שרבים מהחברים שלי בתחום מוטרדים, גם אם הם לא מדברים על זה", הוסיף אנדרווד, אך ציין: "מעולם לא הייתה לי חוויה רעה על הסט של ניקלודיאון או עם שניידר. אני אוהב להאמין שלאנשים יש את היכולת להיות בני אדם טובים יותר, ונראה שדן מזהה שהוא היה אידיוט בעברו".

אנדרווד סיכם את הפוסט בכך שכתב: "אני לא מאמין שאני צריך להגיד את זה, אבל כמובן שאני לא תומך בפדופילים. בבקשה תפסיקו לאחל מוות למשפחתי ותחשבו שוב לפני שאתם מטרידים שחקנים אחרים שרוצים לשמור על פרטיותם".

מת'יו אנדרווד על סט צילומי "זואי 101":

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו