שירות דיסקברי+ בישראל: כל התכנים המסקרנים נחשפים

במסיבת עיתונאים מיוחדת הוצג שיתוף הפעולה בין שירות הסטרימינג לחברת yes • "אנו נמצאים בתהליך משמעותי של שיתופי פעולה עם ענקיות הסטרימינג העולמיות", אומר אילן סיגל, מנכ"ל yes • אלו הן כל הסדרות והסרטים החדשים שמגיעים לבתי הצופים

"הסודות של משפחת האמר" בדיסקברי+, צילום: Warner Bros Discovery באדיבות yes

בעידן רב ערוצים עם דרכים רבות ומגוונות לצרוך את התכנים שהמסך הקטן יכול להציע, שימו לב לשדרוג הבא שיכול לשנות את הרגלי הצפייה:Warner Bros. Discovery ו-yes הכריזו שהחל מהיום (רביעי), שירות הסטרימינג דיסקברי+ זמין ב-yes וב-STING TV. התכנים יוטמעו ישירות בשירות ה-VOD של yes ו-STINGTV כאשר הם מוצעים לכל לקוחות yes לתקופה של שלושה חודשים ללא תשלום וללא התחייבות. בתום התקופה יוצע השירות בעלות של 19.9 ש"ח.

במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום לרגל השקת השירות בישראל, אמר ג'יימי קוק, מנכ"ל GM, CEE, Baltics, מזרח התיכון, הים התיכון וטורקיה בחברת Warner Bros. Discovery: "היום הוא יום חגיגי שכולנו ציפינו לו. השותפות המורחבת הזו עם השותף המוערך שלנו yes והשקת דיסקברי+ בישראל היא אבן דרך נוספת עבורנו. כל הלקוחות של yes ו-STINGTV יכולים להתחיל ליהנות מספרייה עשירה של תוכן בידור אמיתי על פני סגנון חיים ומערכות יחסים, בית ואוכל, פשע אמיתי, הרפתקאות והיסטוריה, מדע, טכנולוגיה וסביבה".

"אופרה ווינפרי מראיינת", צילום: Warner Bros Discovery באדיבות yes

אילן סיגל, מנכ"ל yes, הציג את אסטרטגיית ה-Super Content TV להובלת שוק הטלוויזיה בישראל ואמר: "אנו נמצאים בתהליך משמעותי של שיתופי פעולה עם ענקיות הסטרימינג העולמיות ומגיעים עם מגוון הצעות ומסלולים בטווח רחב לכל סוגי אוכלוסיות הצופים. החיבור בין ענקית התוכן, Warner Bros. Discovery ל-yes הוא חיבור מתבקש ואנו גאים ש-yes נבחרה כשותפה להשקת השירות בישראל".

"ג'וני נגד אמבר" בדיסקברי+, צילום: Warner Bros Discovery באדיבות yes

אז מה תוכלו לראות שם? בין התוכניות המדוברות ניתן למצוא את "אופרה ווינפרי מראיינת" - כוהנת הטוק שואו בשיחות אינטימיות בכל פרק עם מנהיגים, סופרים, וסלבריטאים, "טראמפ: גישה חסרת תקדים" - סדרת הדוקו המדוברת על דונלד טראמפ, המתעדת אותו ואת משפחתו ועוקבת אחריהם במערכת הבחירות עד לאירוע ה- 6 בינואר, "ג'וני נגד אמבר" - סדרת דוקו בשני חלקים על מערכת היחסים הרעילה בין ג'וני דפ ואמבר הרד שלא ירדה מהכותרות במשך חודשים, "הסודות של משפחת האמר" - סדרת דוקו-פשע על השחקן המצליח ארמי האמר ("הרשת החברתית", "קרא לי בשמך") שהואשם באונס ובהתעללות נפשית קשה, וחושפת את הסודות השערורייתיים עוד יותר של משפחתו.

"טראמפ: גישה חסרת תקדים", צילום: Warner Bros Discovery באדיבות yes

תכנים נוספים: "למכור את ההאמפטונז" - הנדל"ניסטים הצעירים משנים את חוקי המשחק במקום עם הבתים היקרים ביותר בעולם, "תכירו, סלמה בלייר", סרט עוצמתי ומרגש על השחקנית סלמה בלייר, במסעה האמיץ עם התמודדות במחלת הטרשת נפוצה, "איימי שומר לומדת לבשל: בלי צנזורה" - הקומיקאית איימי שומר בתוכנית קולינריה מצחיקה ומעוררת תיאבון, "90 יום לחתונה" - להיט ריאליטי ענק בארה"ב, עם מעל 18 סדרות בת. לכל זוג 90 יום בלבד להחליט האם להתחתן או לשלוח את בן הזוג הבינלאומי הביתה, "מכוניות במיליון דולר" - טום הולנד, קים קרדשיאן וג'יימי פוקס הם חלק מהלקוחות שמגיעים אל סוחר המכוניות מספר 1 בעולם כדי שימצא להם את מוכנית החלומות, "סנפיר" - סרט דוקו עוצמתי בהפקת ליאונרדו דיקפריו, בו הבמאי איליי רות' מתחקה אחרי התעשייה הרצחנית של צייד הסנפירים, שמאיימת להכחיד אותם ואת המערכת האקולוגית שלנו, "הבהלה לזהב" - סדרת הרפתקאות העוקבת אחר צוותים של כורי זהב באזור יוקון בקנדה ובצפון ארה"ב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר