אהבה עם טוויסט: כוכבי ריאליטי השידוכים המדובר בראיון מיוחד

ב"אהבה בלי תרגום", שלושה רווקים אמריקנים מנסים לתקשר עם 12 רווקות מרחבי העולם שאינן דוברות אנגלית • לרגל עלייתה לשידור, שניים מהרווקים ומנחת התוכנית התראיינו ל"ישראל היום" וגילו כיצד אפשר לתקשר מבלי להבין את אותה שפה • "הרגשנו כמו ילד שמנסה ללמוד ללכת, אבל זו הייתה חוויה מאוד כיפית"

מתוך "אהבה בלי תרגום". צילום: באדיבות דיסקברי+

תוכניות ריאליטי שידוכים יש ללא סוף, כשכולן מנסות לחבר בין מתמודדים שונים שבסך הכל רוצים לחפש אחר אהבה. בשל המבחר הגדול, התוכניות האלו מנסות לתפוס את עין הצופים. אחת כזו היא "אהבה בלי תרגום", שעולה ממש היום (רביעי) בדיסקברי+ ב-yes.

בבסיסה, "אהבה בלי תרגום" לא שונה מדי מתוכניות דומות אחרות, אך יש לה טוויסט שמייחד אותה מכל האחרות: בעוד שלושת הרווקים האמריקנים שעומדים במרכזה מגיעים לאי חלומי כדי למצוא בו את אהבת חייהם, 12 הנשים המשתתפות בה מגיעות מתשע מדינות מרחבי העולם – מבלי שאף אחת מהן דוברת אנגלית ומבלי שאיש מהגברים דובר שפה אחרת.

לרגל עליית התוכנית, שניים מהרווקים התראיינו ל"ישראל היום" לצידה של המנחה, וסיפרו כיצד אפשר למצוא אהבה מבלי שיש אפשרות לדבר ישירות אחד עם השנייה או להיעזר במתורגמנים ואם הם הצליחו ללמוד משהו על עצמם בעקבות השתתפותם בה.

"הייתי בהלם גמור כשהבנתי שהבחורות לא מדברות אנגלית", אומר קאליל האטון על הרגע שבו התגלה הטוויסט של הסדרה. "זה משהו חדש לגמרי, והייתי אופטימי מאוד כשנכנסתי לניסוי הזה כי הרגשתי שיצאתי מספיק לדייטים בארצות הברית כדי להרגיש שאני מחפש משהו שונה. זו הפכה להיות אחת החוויות הכי טובות בחיים שלי". דילן הודג', המשתתף גם הוא בסדרה, אמר דברים דומים: "אחרי שאתה מטייל הרבה מחוץ לארה"ב, אתה מבין עד כמה העולם גדול – ובורכנו על ההזדמנות הזו. הייתי אופטימי מאוד שאמצא שם מערכת יחסים".

תקשורת לא ורבלית. רווקות "אהבה בלי תרגום", צילום: באדיבות דיסקברי+

המחסום נשבר

סנגיטה פאטל פירטה על הטוויסט של התוכנית אותה היא מנחה: "90 אחוזים מהתקשורת בין אנשים היא לא ורבלית ולכן זה הפך לניסוי חברתי חשוב. כמהנדסת לשעבר, זה היה מספק מאוד. חוץ מזה, היה ממש כיף לצפות בחבר'ה מנסים ליצור את הקשרים האלו. כולם למדנו אחד מהשני, זה היה מרתק מאוד".

האטון והודג' סיפרו כי הבדלי התרבות בינם ובין הבחורות גרמו להם להרגיש כמו ילד שמנסה ללמוד ללכת. "השתמשנו המון בשפת גוף ולמדנו שאפשר לדבר באמצעות העיניים, הבעות פנים ועוד. אמרנו הרבה מבלי לומר מילה אחת. היינו צריכים קצת זמן כדי להבין איך לתקשר מחדש", הם אומרים.

הלם אמיתי. פאטל (מימין) לצד האטון, הודג' וברומלי, ב"אהבה בלי תרגום", צילום: באדיבות דיסקברי+

לאחר סיום הצילומים רציתם ללכת למקומות שהבחורות הגיעו מהם.
הודג': "בעבר השפה הייתה מחסום גדול עבורי שגרמה לי לא לטייל במדינות שאינן דוברות אנגלית, אבל עכשיו המחסום הזה נשבר".

האטון: "זו הייתה חוויה מדהימה ואני בהחלט מתכוון לטייל בשלוש או ארבע מדינות אחרות. אולי אפילו אנסה ללמוד את השפות שלהן".

עד כמה אתם מרגישים שמה שהתוכנית מציגה היה אמיתי ולא מהונדס?
הודג': "בערך 95 אחוזים ממה שנכנס לתוכנית קרה בדיוק כפי שקרה. זה היה מדויק מאוד וזה דבר נדיר מאוד לתוכנית ריאליטי. בדיעבד, זה מוזר לראות את השיחות שניהלנו, מכיוון שבזמן אמת אתה מבין שיש דברים שמתפספסים. רק כשהתוכנית עלתה הבנתי שלפעמים נראיתי מטופש מאוד (צוחק)".

האטון: "במהלך הצילומים לא הבנו מה הבחורות אומרות, אז לחזור ולצפות ברגעים האלו היה מפתיע מאוד עבורי. הם הציגו רגעים נהדרים שלנו כשאנו והבנות תקשרנו ביחד".

"למדנו אחד מהשני". סנגיטה פאטל, צילום: באדיבות דיסקברי+

פאטל: "עבורי זו הייתה הזדמנות שונה לחלוטין לראות כיצד תוכניות ריאליטי עובדות. לראות את כולם מתאהבים ויוצרים קשרים, לראות את הניסוי הזה עובד מדהים. זו הייתה עבורי חוויה ממש מהנה. כשצפיתי בהם מהצד באתגרים המוזרים והמצחיקים, זו לא הייתה רק חוויה כיפית, אלא גם באמת עודדתי אותם ורציתי שהם ימצאו אהבה באושר. אני מרגישה שזה באמת שינה אנשים".

מאז שצילומי התוכנית הסתיימו, השלישייה, שכוללת גם את טריפ ברומלי, בילתה לא מעט ביחד. הם נוהגים לפרסם בעמודי הרשתות החברתיות שלהם סרטונים משעשעים אחד עם השני, ונראה שהחיבור בין הרווקים היה חזק לא פחות מהחיבור שלהם עם הרווקות השונות.

"בילינו ביחד כבר כמה פעמים, אפילו עם כמה מהבנות", מספר האטון. כשפאטל שומעת זאת, היא אומרת בצחוק ובקנאה: "אבל אותי הם לא מזמינים!". הודג' מרגיע אותה ואומר בחיוך: "בפעם הבאה שנהיה כולנו באותו אזור, נזמין גם אותך! אנחנו מבטיחים".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Tripp Bromley (@tripp_bromley)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר