אמיר פרישר גוטמן. צילום: דודי ועקנין

"חייו ומותו של כוכב פופ": סיפורו של אמיר פרישר גוטמן מגיע לטלוויזיה

סדרת דוקו חדשה על הזמר תעלה בקרוב ב-yes ותעמיד במרכזה ציוני דרך מרכזיים בחייו • היא תתחלק לשלושה פרקים, כשהאחרון בהם יעסוק במותו הטרגי

סיפורו הטרגי של כוכב להקת היי-פייב לשעבר והזמר אמיר פרישר גוטמן ז"ל מגיע לטלוויזיה. זה יקרה במסגרת סדרת דוקו חדשה אודות חייו ומותו של כוכב הפופ, שתעלה לשידור בימים ראשון-שלישי 9-7 באפריל בשעה 21:00 ב-yes דוקו וב-STING+, והחל מ-4 באפריל ב-yes VOD.

הסדרה "אמיר פרישר גוטמן: חייו ומותו של כוכב פופ" של הבמאית ציפי ביידר, שגם תיעדה בזמן אמת את אמיר אחרי שהתבשר שאינו חולה בסרטן, תציג באמצעות חומרי ארכיון נדירים, יומנים אישיים שכתב בתקופות שונות בחייו ושיחות אינטימיות עם בני המשפחה והחברים הקרובים לו ביותר את דמותו המורכבת ואת חייו המטלטלים של אמן שתמיד רצה להשאיר חותם.

פרישר גוטמן (משמאל) בימי היי-פייב, צילום: ללא קרדיט

הפרק הראשון יעסוק בילדותו בקריות בשנות ה-80, כשספג הטרדות בתיכון ואחר כך בצבא, בלהקת הבנים היי-פייב אליה התקבל ובזכותה הפך לאליל נוער - זאת תוך שהוא נאלץ להסתיר את זהותו המינית. הפרק השני יעסוק בפירוק הלהקה בגלל סכסוכים פנימיים, יציאתו של אמיר לקריירת סולו, היציאה מהארון והנישואים לאהובו ינאי.

ארונו של פרישר גוטמן ז"ל בתיאטרון הבימה, צילום: קוקו

הפרק השלישי יתעד את מה שקרה 20 שנה אחרי הקמת היי-פייב, כשחברי הלהקה מחליטים על מופע איחוד, אותו אמיר גם יביים, ובמקביל האבחון שלו כחולה סרטן, טיפולים כימותרפיים של שלושה חודשים, הבשורה כי אין לו סרטן, והחגיגה המשמחת בחוף הים - חגיגה שכולנו יודעים באיזה סוף עצוב וטרגי נגמרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו