אחרי 20 שנים בדיוק: היכן נמצאים כוכבי "השיר שלנו" היום?

הסדרה המצליחה חוגגת שני עשורים מאז שעלתה לשידור בטלוויזיה וכבשה את לבבות הצופים • כוכבי התוכנית פיתחו במהלך השנים קריירות מצליחות ומפתיעות • יצאנו לבדוק איפה הם היום

בוימולד, דנקר וטייב מתוך "השיר שלנו". צילום: מתוך הסדרה השיר שלנו, באדיבות "יס"

היום לפני 20 שנים בדיוק, הגיחה לעולם ב-yes "השיר שלנו", הטלנובלה המוזיקלית המצליחה בישראל שסחפה מדינה שלמה ומאז קיבלה מעמד של סדרת קאלט אייקונית שגידלה שני דורות לפחות.

כזכור, כוכבי הסדרה הראשיים הם רן דנקר ונינט טייב, שהפכו לפאוור קאפל האהוב בישראל במשך תקופה ארוכה. עד היום הקריירות של השניים משגשגות – אך לא רק שלהם. במשך השנים הסדרה היוותה מקפצה משמעותית לשחקנים מתחילים שכיום כולנו מכירים.

במשך עונות הסדרה, כוכבים רבים ומוצלחים כמו אושרי כהן, אניה בוקשטיין, רונה לי שמעון ומלי לוי השתתפו בה, אבל בחרנו להתמקד בשחקנים המובילים מהעונה הראשונה. לרגל המאורע החגיגי, ב-yes יעלו ספיישל מיוחד עם חומרים שלא נראו מהעולם מהסדרה עצמה ומאחורי הקלעים שלה, ואנחנו יצאנו לבדוק איפה כל אחד מכוכבי התכונית נמצא 20 שנים אחרי עלייתה.

השיר שלנו, צילום: ללא

נינט טייב

הסדרה המצליחה עלתה כחצי שנה לאחר זכייתה של טייב בעונה הראשונה של "כוכב נולד", ובעצם כל הסדרה עוצבה סביב סיפור חייה – סיפור הסינדרלה הקלאסי על הילדה שגדלה בקריית גת והצליחה בגדול בתעשיית המוזיקה.

כידוע, נינט נשארה בתודעה הציבורית מאז שידור הסדרה והספיקה לא מעט: היא הוציאה כמה אלבומים, שיחקה בסדרות טלוויזיה נוספות, עברה ללוס אנג'לס, חזרה לישראל, הייתה שופטת ב"הכוכב הבא" ושיתפה פעולה עם כמה אמנים מעניינים.

נינט בחזרות למופע, צילום: קוקו

רן דנקר

מאז ששודרה הסדרה, הזמר והשחקן המפורסם עבר גם הוא לארצות הברית לתקופה קצרה, היה חלק מהרכב מוזיקלי יחד עם עילי בוטנר, שיחק בתיאטרון, יצא מהארון ובשלוש השנים האחרונות עשה מעין טרנספורמציה מוזיקלית, כאשר הפך לכוכב פופ מן המניין.

רן דנקר, צילום: קוקו

מיה דגן

אין ספק שהסדרה עזרה להרים את הקריירה של מיה דגן, שעם השנים הפכה לאחת השחקניות העסוקות בישראל. דגן שיחקה בעשרות סדרות מצליחות כמו "מנאייכ" ו"המפקדת", זכתה בפרס אופיר, כיכבה בתיאטרון בית ליסין ועוד.

מיה דגן, צילום: שי פרנקו

אליענה בקייר

אחרי "השיר שלנו", אליענה בקייר, ששיחקה את דמותה של דנה שניר, השתתפה בריאליטי "רוקדים עם כוכבים" ובסדרות הנוער "ראש גדול", "הפיג'מות" ו"חצויה".

עם זאת, בשנים האחרונות עברה בקייר להתגורר בחו"ל יחד עם בעלה וילדיה, עזבה את התחום וחזרה לארץ רק לאחרונה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Eliana Bekier (@elianabekier)

אפרת בוימולד

אחת הדמויות האייקוניות בטלוויזיה הישראלית היא נועה שחר – כוכבת הפופ הזוהרת שהמציאו יוצרי "השיר שלנו". את נועה שיחקה לא אחרת מאפרת בוימולד, אחד השמות החמים של שנות ה-2000.

אמנם בוימולד "נעלמה" מעט, אך עד היום היא משחקת בהצגות תיאטרון ובסדרות טלוויזיה שונות וב-2011 אפילו השתתפה בסרט של במאי העל וודי אלן. בנוסף, היא עתידה לקחת חלק ב"באש ובמים" - דרמה-קומית ישראלית בת שמונה פרקים, שיוצרי "עספור" יצרו וכתבו במיוחד עבור נטפליקס העולמית.

אפרת בוימולד, צילום: אפרת אשל

יובל אברמוביץ'

השחקן שגילם את דמותו של רועי בר עשה הסבה מקצועית עם השנים והפך לעיתונאי ובהמשך גם לסופר ומרצה מוערך. אברמוביץ' כתב את רב המכר "הרשימה", ספר מצליח המעודד אנשים ללכת אחר החלומות שלהם.

יובל אברמוביץ', צילום: ליה יפה

עמוס תמם

השחקן המצליח, שגילם את דמותו של יריב בסדרה, הפך במהלך השנים להיות מוכר בכל בית בישראל – עד כדי כך שזה מרגיש מיותר להציג אותו.

כידוע, תמם שיחק בעשרות סדרות שונות, בתיאטרון ובקולנוע, זכה 3 פעמים בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה והפך לקול חשוב בתעשיית הבידור והתרבות הישראלית.

עמוס תמם ב"חולי אהבה"., צילום: מתוך קשת 12

פיני טבגר

פיני טבגר ככל הנראה נצרב לכם במוח בתור נחי, הסטודנט הדתי והתמים משתי העונות הראשונות של הסדרה.

מאז סיומה, טבגר הנחה את תוכנית הריאליטי "היפה והחנון", שיחק בהצגות שונות בתיאטראות בית ליסין והקאמרי, הוציא אלבום מוזיקלי ועבר לצד שמאחורי המצלמה כשביים וכתב תסריטים לקולנוע.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Pini Tavger (@pini_tavger)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר