יוצר "השיר שלנו" חושף: תסריטי האיחוד הגנוזים

אורי גרוס, אחד מיוצרי הסדרה היומית המיתולוגית, שיתף הצצה לחומרים שנכתבו עבור עונת האיחוד שתוכננה ושבשלב זה לא תצא לפועל • אז מה היה אמור לקרות עם זוהר ונינט?

"השיר שלנו"

בגל הראשון של הקורונה ידע עולם התרבות גל של איחודים, בינלאומיים ומקומיים, כשבין היתר נרשם גם איחוד של כוכבי "השיר שלנו" שנפגשו יחד בזום והעלו נשכחות. בין לבין, החל דיבור על איחוד של ממש עבור סדרת המשך, אם תרצו "השיר שלנו: גרסת 2021". היוצרים וגם חלק מהשחקנים הביעו עניין, אבל עברו עלינו כמה חודשים של מתח בטרם התברר שהיוזמה המסקרנת לא תצא לפועל, לפחות לא כרגע, על פי דיווחים בשל חוסר שיתוף פעולה של חלק מהכוכבים הראשיים.

אז איחוד כאמור לא צפוי בשלב הזה, אבל זה עדיין לא אומר שלא נוכל לגלות מה עבר על הדמויות מאז. אחד מיוצרי הסדרה, אורי גרוס, חשף בסוף השבוע את תחילתו של תסריט שנכתב עבור האיחוד, שכאמור היה בשלבי דיבור ראשוניים. על פי התסריט המדובר, נינט לוי (נינט טייב כמובן) ומיקי אפלבוים (מיה דגן) נמצאות כבר באיזור גיל ה-40 לחייהן, והסדרה נפתחת כשהן אורזות חפצים מהדירה הישנה של נינט בסאן אנד ביץ' המיתולוגי.

לפי התסריט נינט וזוהר להט (רן דנקר) הם כבר הורים לארבעה ילדים, אבל נראה שבשלב זה היחסים שלהם עלו על שירטון, ככל הנראה על רקע העובדה שרן נפתח להתנסויות גם עם בני המין השני, בקריצה לשינוי שעבר דנקר בחייו האמיתיים. עכשיו יש לנו עוד יותר חשק לראות את זה קורה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר