לאחר שבוטלה: הסדרה האהובה חוזרת למסך בעונה חדשה

עונתה הרביעית והאחרונה של "רכבת הקרח" מצאה לעצמה בית חדש שיסכים לשדר אותה • זאת לאחר שבשנה שעברה הוכרז כי הרשת ששידרה אותה במקור, TNT, ויתרה על זכויותיה

מתוך "רכבת הקרח". צילום: IMDB

יותר משנה לאחר שפורסם כי העונה הרביעית והאחרונה של "רכבת הקרח", ששודרה בארצות הברית ברשת TNT ובישראל בנטפליקס, לא תשודר בסופו של דבר ברשת, נודע כי הסדרה מצאה לעצמה בית שיסכים לשדר את פרקי הסיום שלה.

רשת AMC האיכותית, שתחת ידיה יצאו סדרות מצליחות במיוחד כגון "שובר שורות", "מד מן", "סמוך על סול" ושלל סדרות מהעולם של "המתים המהלכים", הודיעה כי היא רכשה את זכויות השידור של העונה המדוברת וכי היא תשדר אותה בתחילת 2025 בשידור לינארי ובסטרימינג. בכך, עונתה הרביעית של הסדרה תשודר כשלוש שנים לאחר תום העונה הקודמת שלה.

הטריילר לעונתה השלישית של הסדרה:

"'רכבת הקרח' היא סדרה עם קהל מעריצים נאמן שהצפייה בה מרגישה כמו ישיבה על קצה הכיסא, בדומה לסדרות אחרות שלנו", מסר בן דיוויס, סגן נשיא מחלקת התוכן המקורי ב-AMC. "אנו מצפים להגעתה של העונה הרביעית ויוצאת הדופן של הסדרה".

למקרה ופספסתם, TNT חידשה את "רכבת הקרח" לעונה רביעית עוד ביולי 2021, כחצי שנה לפני שעונתה השלישית עלתה לשידור. ביוני 2022 רשת הכבלים הודיעה כי העונה הרביעית תהיה האחרונה של הסדרה – אך בינואר של השנה שעברה הכריזה כי החליטה בסופו של דבר לא לשדר את סיום התוכנית.

מתוך "רכבת הקרח", צילום: IMDB

הסדרה, המבוססת על סרט בעל אותו שם של הבמאי-תסריטאי הדרום קוריאני הנהדר בונג ג'ון-הו ("פרזיטים", "המארח"), שבעצמו מבוסס על רומן גרפי צרפתי משנת 1982, עוקבת אחר נוסעי רכבת ענקית הנוסעת ללא הפסקה ברחבי תבל כשעליה שרידיה האחרונים של האנושות, שבע שנים לאחר שהעולם הפך לשממה. בסדרה מככבים זוכת האוסקר ג'ניפר קונלי ("נפלאות התבונה"), דויד דיגס ("המילטון"), השחקן הישראלי-בריטי עדו גולדברג, ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר