כוכב "שובר שורות" נגד נטפליקס: "הם הצליחו להתחמק"

בסרטון שבימים האחרונים הפך ויראלי ברשתות החברתיות, הבהיר ארון פול, כוכב התוכנית, שענקית הסטרימינג לא משלמת לו כלל על תמלוגי הצפייה בסדרת הפשע המיתולוגית, שזכתה לפופולריות אדירה בשירות הזרמת המדיה המוביל

"שובר שורות". צילום: יח"צ

שביתות התסריטאים והשחקנים בהוליווד לא מראות סימני דעיכה, וכרגע נראה, על אף שמדי פעם מתקיימות בין הצדדים שיחות משא ומתן וגישור, שכל גורם רק מתבצר בפינה שלו ואינו מוכן להתפשר. בינתיים, רוב ההפקות בארה"ב מבוטלות על להודעה חדשה, ומועדי ההשקה של סרטים וסדרות אמריקניים רבים נדחים, כמעט מדי יום, לתאריכים מרוחקים עמוק לתוך השנה הבאה - דוגמת שובר הקופות "חולית: חלק 2", שהיה אמור לעלות לאקרנים בנובמבר הקרוב, אולם נדחק לאחרונה למרץ 2024. על עונות חדשות של סדרות כמו "האנטומיה של גריי", "דברים מוזרים" ואחרות אפילו אין מה לדבר כרגע.

נטפליקס, צילום: רויטרס

אחת מהסיבות העיקריות שבגינן השחקנים שובתים, היא הסדרת נושא התמלוגים שהם מקבלים - או ליתר דיוק לא מקבלים - משירותי הסטרימינג השונים, שהפכו בשנים האחרונות לפלטפורמת השידורים המרכזית והיוקרתית ביותר בעולם הטלוויזיה. כדי להמחיש את הבעיה, שוחח השחקן ארון פול, כוכב "שובר שורות", עם תוכנית הבידור הקנדית "Entertainment Tonight Canada".

ארון פול (מימין) ובריאן קרנסטון בעונת הסיום של "שובר שורות", צילום: יח"צ

בסרטון שבימים האחרונים הפך ויראלי ברשתות החברתיות, הבהיר הכוכב בן ה-44 שנטפליקס לא משלמת לו אפילו אגורה שחוקה אחת על תמלוגי הצפייה בסדרת הפשע המיתולוגית, שזכתה לפופולריות אדירה בשירות הסטרימינג המוביל. "אם אהיה כן איתכם, אני לא מקבל כלום מנטפליקס על 'שובר שורות', וזה מטורף בעיניי", הסביר פול למראיין, בזמן שהפגין לצד עמיתיו לשעבר לסדרה - בריאן קרנסטון וג'סי פלמונס - במעין איחוד ספונטני.

"סדרות חיות לנצח על שירותי הסטרימינג האלה, וזה בא בגלים", הוסיף פול. "בדיוק ראיתי לפני כמה ימים ש'שובר שורות'  עלתה בדירוג של נטפליקס. כל חברות הסטרימינג האלה יודעות שהן הצליחו להתחמק מלשלם לאנשים תגמול הולם, ועכשיו הגיע הזמן שהן יפתחו את הארנק. זה פשוט מתבקש".

נטפליקס בחרה שלא להגיב לדבריו של פול.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר