ברגעים הכי פגיעים שיש: צפו בהצצה לסדרה תיעודית על הלהקה האגדית

אחרי יותר מ-40 שנות קריירה, בון ג'ובי תיחשף בפני הצופים בסדרה בת ארבעה פרקים, שתעלה בחודש אפריל בדיסני+ • התוכנית תכלול עשרות שנים של סרטונים אישיים ותמונות שלא נראו מעולם, ותציג את ההצלחות והכישלונות של ההרכב האהוב

הטיזר לסדרה התיעודית על בון ג'ובי // צילום: באדיבות דיסני+ ישראל

בון ג'ובי היא אחת הלהקות הגדולות בהיסטוריה, שלאורך 41 שנות פעילות מכרה עשרות מיליוני עותקים ברחבי תבל מאלבומיה ומשיריה, הוציאה תחת ידיה לאורך הדרך אינספור להיטים, זכתה בפרסים רבים (בהם אפילו בגראמי אחד) וצברה במהלך שנותיה מעריצים רבים בעולם כולו.

כעת המעריצים יזכו למבט קרוב במיוחד על הלהקה, זאת בדמות "תודה רבה ולילה טוב – הסיפור של בון ג'ובי", סדרה תיעודית  שתעלה בבכורה ב-26 באפריל בדיסני+. הסדרה בת ארבעת הפרקים מתעדת את העבר האפי והעתיד הלא ברור של ההרכב עם הסולן ג'ון בון ג'ובי.

ג'ון בון ג'ובי בהופעה, צילום: AFP

הצילומים לסדרה החלו בפברואר 2022. היא עוקבת אחר המסע של חברי הלהקה בזמן אמת, עם כל העליות והמורדות שהם חווים, תוך שהם מציגים לצופים הצצה קרובה במיוחד לרגעים הכי פגיעים ורגישים שלהם. את הסדרה ביים והפיק היוצר התיעודי המוערך גות'האם צ'ופרה ("המוזה של קובי בראיינט", "טום נגד הזמן" ועוד).

בסדרה יוצגו 40 שנים של סרטונים אישיים, דמואים שלא שוחררו, מילים מקוריות ותמונות שמעולם לא נראו לפני כן. שילובם מתעד את המסע ממועדוני חוף ג'רזי של ההרכב עד לבמות הגדולות ביותר בעולם. התוכנית משחזרת את הניצחונות והכישלונות, הלהיטים הגדולים ביותר, האכזבות ואת רוב רגעי החיכוך הפומביים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר