דיסני חושפת: פרויקטים עתידיים ובולטים שאיש לא ציפה להם

בין העדכונים: חשיפה מפתיעה במיוחד על המשכון של להיט אנימציה • הוא יגיע לאקרנים כבר בנובמבר השנה • מדובר בהכרזה לא צפויה שתשמח את המעריצים

דיסני פלוס. צילום: יח"צ

אולפני דיסני הכריזו אמש (בין רביעי לחמישי) במסגרת שיחת משקיעים על כמה מהפרויקטים העתידיים שלהם. בין העדכונים: חשיפה מפתיעה במיוחד של סרט האנימציה "מואנה 2".

החדשות הטובות: ההמשכון ללהיט הענק מ-2016 יגיע לאקרנים כבר בנובמבר השנה, הכרזה שאף אחד לא ציפה לה. החדשות הפחות טובות: ההפקה התחילה את דרכה כסדרת טלוויזיה של דיסני פלוס, אולם הומרה בסופו של דבר לסרט קולנוע, מה שאולי מעיד על החלטות של הרגע האחרון. כמו כן, לין מנואל מירנדה - היוצר המוערך שאחראי לפסקול הסרט הראשון, לא מעורב בפרויקט החדש, וגם טרם ידוע מי מהשחקנים המקוריים, ביניהם דוויין ג'ונסון שגנב את ההצגה כחצי האל מאווי, יחזרו גם הם.

כמו כן יובהר כי סרט לייב אקשן של "מואנה" עדיין נמצא בעשייה, וצפוי להגיע למסכים בשנה הבאה (כמו גם הפקת הלייב אקשן של "שלגייה" עם גל גדות ורייצ'ל זיגלר, אולם לא נמסרו פרטים נוספים אודותיה).

"מואנה 2", צילום: יח"צ

המשכוני אנימציה נוספים של דיסני שיגיעו לקולנוע בשנים הבאות: "הקול בראש 2" (יוני הקרוב), "זוטרופוליס 2" (נובמבר 2025), ואילו התותחים הכבדים באמת, "צעצוע של סיפור 5", ו"לשבור את הקרח 3", יושקו במהלך 2026. בנוסף, הסרט "מלחמת הכוכבים: המנדלוריאן וגרוגו", שימשיך את עלילת סדרת הלהיט של דיסני פלוס, יעלה גם הוא לאקרנים ב-2026.

עוד הכרזות בגזרת דיסני פלוס: הסדרה "פרסי ג'קסון והאולימפיים" מקבלת עונה שנייה לאחר שעונתה הראשונה, שהושקה בדצמבר האחרון, זכתה להצלחה מסחררת ולביקורות מעולות, ואילו סרט ההופעה החיה שובר הקופות של טיילור סוויפט,  "Taylor Swift – The Eras Tour", יגיע לשירות הסטרימינג בחודש הבא בגרסה מורחבת שתכלול חמישה שירי בונוס שלא נראו בשום מקום אחר.

הסרט של טיילור סוויפט, צילום: יח"צ

הנסיכות משתלטות על פורטנייט?

במישור העסקי הודיעו בדיסני על שיתוף פעולה מפתיע ומשמעותי במיוחד עם חברת אפיק - מעצמת הגיימינג שעומדת מאחורי "פורטנייט". בכפוף לאישורים רגולטוריים, עתידה דיסני לרכוש מניות של אפיק בשווי של מיליארד וחצי דולר. שתי החברות מתכננות לפתח יחד כותרים חדשים, ביניהם "חויית גיימינג ברמה עולמית", כך לפי ההודעה הרשמית, ומסתמן כי מדובר בעולם מקוון שיתבסס על התשתית של פורטנייט.

מאז שדיסני סגרה את חטיבת הגיימינג הפנימית שלה, Disney Interactive Studios, ב-2016,  היא נעזרה בחברות צד ג' שפיתחו ושיווקו את כותריה האינטראקטיביים במסגרת הסכמי זיכיון. כעת מסתמן כי החברה מתכננת להסתער על התחום מחדש, כאשר השאלה הגדולה היא האם 1.5 מיליארד הדולר שהיא משקיעה באפיק הם רק ההתחלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר