צפו: חיים אתגר בעימות עם כתב אל ג'זירה בישראל

מנחה הטלוויזיה העלה סרטון לעמוד האינסטגרם שלו בו הוא נמצא ביפו ומציב שאלות קשות בפני כתב אל ג'זירה • זאת בעקבות הנרטיב השקרי שהערוץ מייצר בכל הנוגע למלחמת מלחמת חרבות ברזל

חיים אתגר בהלוויית מפל אדם ז"ל, אחותה של מעיין אדם שנרצחה. צילום: קוקו

"יפו, השבוע. הלכנו לדרוש תשובות מכתב אל ג'זירה בישראל בעקבות הדיווחים המעוותים שלהם", כך פתח את דבריו מגיש הטלוויזיה חיים אתגר בסרטון ששיתף היום (שלישי) באינסטגרם עם עוקביו - בו הוא נראה מתעמת עם הכתב.

"מה קורה איתכם? למה אתם עוד משדרים?", נאמר לכתב אל ג'זירה בזמן שהוא עומד ביפו העתיקה ומסקר את המצב הביטחוני בישראל בימים טרופים אלו. "יש בעיה עם זה?", שואל הכתב. "כן, יש בעיה. אתם לא צריכים להיות פה", עונה חיים. "איפה אנחנו צריכים להיות?", שואלים מטעם אל ג'זירה. "לא פה", עונה אתגר. "אל גז'ירה, שמדווחים עלינו כרוצחים והחמאס שהם צדיקים, לא צריכים להיות פה".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Haim Etgar‎‏ (@‏‎haimetgar1‎‏)‎‏

בשלב זה מנסה צוות אל ג'זירה להתפנות מהמקום ונכנס למכונית. זאת בזמן שאתגר מטיח: "אל תברח משאלות. אתה עיתונאי, אתה חכם. החמאס הם גיבורים? זה אנשים בערוץ שלך אומרים". 

"תתרחק", נאמר לאתגר, שממשיך ומתריס: "גבר, החמאס זה גיבורים? תענה, מה הבעיה? בוא אני אקריא לך מה אמרו בערוץ שלך. זה לא המצאות. אוקיי, חברים שלך...קשה לקרוא את זה", אמר חיים בכאב וציטט: "'בשביעי לעשירי עזה מייצרת ניצחון למולדת ולאומה שלה'. אין לך מה להגיד על זה? המגישה שלך הצהירה בשמיני לעשירי את מתקפת הטרור ואמרה 'מחבלי חמאס מלאכים'", אמר והוסיף: "אנחנו לא נזוז מפה. מה הבעיה שלכם להגיד את זה בקול?", ניסה לאתגר את צוות אל ג'זירה, שבשלב זה התבצרו בתוך המכונית.

חיים אתגר, צילום: ליאור נורדמן

חיים התקרב למכונית בבקשה חד משמעית: "אוקיי, תגנה את מה שהחמאס עשו ואני אלך. זו הבקשה שלי ממך". באותם רגעים התקרב אחד מאנשי צוות אל ג'זירה אל אישה מצוותו של אתגר על מנת לצלמה, כשחיים מבקש "אל תתקרב אליה. אף אחד לא בא באלימות. מציגים בפניכם שאלות פשוטות".

לאחר מכן ניגש שוב חיים אל המכונית ואמר לכתב אל ג'זירה: "אני יודע שאתה שומע אותי. תגנה את החמאס. את מי שרוצח, מבתר, מתעמר, מתעלל. זה לא הגון, מה שאתה עושה", הטיח בעיתונאי רשת קטר - שלפי הסרטון ששותף על ידי אתגר, לא השיב לשאלות והתעלם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר