חיים אתגר נפצע בתאונת דרכים

מגיש הטלוויזיה נכנס לסטטיסטיקה הכואבת כשנפצע באופן חמור ברגלו בזמן שהתהלך ברחובות תל אביב • כל הפרטים

חיים אתגר. צילום: מאיר פרטוש

נושא הסכנה הממשית להולכי הרגל בעקבות ריבוי השימוש בקורקינטים ואופניים חשמליים זוכה ללא מעט כותרות בזמן האחרון כשרק לאחרונה, בחודש יוני, שיתף הקומיקאי וכוכב הרשת גיא הוכמן בפגיעה הקשה שספגה אימו מקורקינט חשמלי. אמש (רביעי) היה זה מגיש הטלוויזיה חיים אתגר שביקש לחלוק עם עוקביו באינסטגרם בתאונה שעבר כשפסע ברחובות העיר הגדולה וכלי ממנוע קטן התנגש בו וגרם לו לפציעה חמורה ברגל.  

"אז ככה", סיפר אתגר בסטורי שכתב על רקע שחור. "עומד על מדרכה בתל אביב, פתאום מגיע קורקינט וקורע לי את הרגל. הצעיר שרכב עליו במהירות בורח, אני מגיע אליו, תופס אותו וגוער בו", שיתף בהשתלשלות האירועים. "הוא מתנצל, אבל האמת זה לא משנה. הרגל שלי מפוצצת", עדכן.

בהמשך דבריו ניסה אתגר לנחש מה היו התוצאות של הפציעה אילו האדם שהיה נפגע מהקורקינט היה מבוגר יותר ממנו. "לידי עמדה אישה מבוגרת, אם הוא היה נופל עליה – היא הייתה נשלחת לבית החולים", נחרד.

חיים אתגר, צילום: ליאור נורדמן

כאמור, רק באמצע חודש יוני האחרון התופעה המסוכנת זכתה לעלות לכותרות כשכוכב הרשת גיא הוכמן סיפר בפוסט שכתב בפייסבוק על המקרה המצער של אימו. "אימא שלי, אישה בת 70, הלכה לפגוש חברה ב'הבימה' וסיימה בטיפול נמרץ בגלל רוכב קורקינט שטס על המדרכה. עיריית תל אביב, תעיפו את הכלי הזה ותצילו חיים", דרש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר