"Suits". צילום: יח"צ

נטפליקס בהלם: ארבע שנים לאחר סיומה - הסדרה הזו שוברת שיאי צפייה

לאחרונה בענקית הסטרימינג הפכה סדרה ישנה ללהיט רציני בשירות הסטרימינג המוביל • מדובר בדרמה משפטית קומית שכולכם מכירים • כל הפרטים

בשבועות האחרונים הפכה סדרה ישנה, שהפרק האחרון שלה שודר בערוצי הטלוויזיה כבר ב-2019, ללהיט הכי חם בנטפליקס. מדובר ב-"Suits", הדרמה המשפטית הקומית בכיכובם של פטריק ג'יי אדמס, גבריאל מאכט ומייגן מרקל (טרם דוכסותה), שהושקה ב-2011 ושודרה במשך תשע עונות עד שירדה מהמסכים לפני ארבע שנים בדיוק. ב-23 ליוני האחרון היא התווספה לספרייה של נטפליקס, ומאז הצופים פשוט לא מורידים ממנה את העיניים.

הארי ומייגן - טריילר רשמי. באדיבות נטפליקס

לשם ההמחשה, בשמונת השבועות הראשונים שלה צברה "Suits"  לא פחות מ-26.5 מיליארד (!) שעות שידור בנטפליקס, כך לפי נתונים מטעם חברת המדרוג המובילה נילסן. עם השקתה בנטפליקס, שברה הסדרה את שיא שעות הצפייה בשירות לשבוע להפקה נרכשת (כלומר, סדרה שנטפליקס לא הפיקה בעצמה), עם 3.14 מיליארד שעות בין 26 ליוני עד 2 ביולי. מעבר לכך, אחרי חודשיים באוויר, הפכה לאחרונה "Suits" לסדרה הראשונה אי פעם שחצתה את רף שלוש מיליארד שעות הצפייה השבועיות במשך שבעה שבועות רצופים, ועקפה בכך את העונה הרביעית של "דברים מוזרים", שאחזה עד אז בשיא. להזכירכם, הפרקים של "דברים מוזרים" היו חדשים, בעוד ש-"Suits" נחשבת לסדרה ישנה (מצד שני, ל-"Suits" יש הרבה יותר פרקים - 134 ליתר דיוק - לעומת 34 הפרקים הנוכחיים של "דברים מוזרים").

מייגן מרקל בסדרה "Suits", צילום: יוטיוב, מתוך הסדרה

אז מה הוביל לנסיקה הפתאומית של הסדרה, שמתרחשת בין כותליה של פירמת עורכי דין מפונפנת שמתמקדת במייק (אדמס), עורך דין גאון שמעולם לא למד משפטים (מרקל מגלמת את רייצ'ל, חברתו של מייק, ואילו מאכט הוא הארווי, החונך שלו במשרד)? אי אפשר לנקוב בסיבה אחת בלבד, אז נציין חמש: קודם כל מדובר בסדרה קלילה וחביבה למדי, שקיבלה ביקורות סבירות פלוס (ממוצע 8.4 ב-IMDB, למשל). שנית, אין ספק ששביתות התסריטאים והשחקנים בהוליווד, שמדללות מאוד כמות את התוכן החדש שיוצא מבירת הבידור האמריקנית, גורמות לצופים להשקיע את זמנם בהפקות ישנות יותר. סיבה שלישית: מייגן מרקל כמובן, אחת מהסלבריטאיות המפורסמות בעולם כיום, שלא מזיקה לבאזז של הסדרה, ואין ספק שהקהל מעוניין לראות אותה לפני שהפכה לאייקון שנוי במחלוקת. סיבות ארבע וחמש די חופפות: מדובר בטרנד ויראלי שצבר תאוצה ברשת. 

"Suits", צילום: יח"צ

מה שבטוח, "Suits" ממשיכה לצבור שעות צפייה ולשבור שיאים, ולכן לא נופתע אם בעתיד הלא רחוק תוכרז עונה חדשה ועשירית שלה. מה הסבירות שזה באמת יקרה? ובכן, בחודש שעבר אמר יוצר הסדרה, ארון קורש, שהוא מוכן "לשקול ריבייבל אם אמצא רעיון שירגש אותי והקאסט יהיה בעניין". סבירות די גבוהה, אם תשאלו אותנו.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו