יוצר הסדרה "Suits" חושף: "משפחת המלוכה מנעה מאיתנו לעשות דברים מסוימים עם מייגן מרקל"

אהרון קורש, יוצר הסדרה המצליחה ממנה פרשה מרקל בתום עונתה השביעית, מספר בראיון כי משפחת המלוכה הבריטית התערבה בדיאלוגים שנכתבו עבורה • כל הפרטים

מייגן מרקל בסדרה "Suits". צילום: יוטיוב, מתוך הסדרה

לפני שמייגן מרקל המירה את החליפות בשמלות מעצבים, היא ניסתה כזכור לפרוץ כשחקנית בהוליווד. כחלק ממאמציה להפוך לאיי ליסטרית נחשקת, היא גם לקחה חלק בסדרה המצליחה "Suits".

הארי ומייגן - טריילר רשמי. באדיבות נטפליקס

מרקל נישאה כזכור לנסיך הארי הבריטי בשנת 2018 ועזבה את הסדרה בתום העונה השביעית, אך לדברי יוצר הסדרה אהרון קורש, משפחת המלוכה הבריטית הטילה וטו על חלקים מהדיאלוג של מרקל בסדרה כשעוד לקחה בה חלק וספציפית על ביטוי אחד. "משפחת המלוכה התערבה בכמה דברים", חשף קורש לאחרונה בראיון שהעניק לאתר ההוליווד ריפורטר. "לא הרבה דברים, חשוב להדגיש, אבל היו דברים שרצינו לעשות ולא יכולנו וזה היה קצת מעצבן.

"אני זוכר שורה ספציפית בדיאלוג. במשפחה של אשתי, כשיש להם נושא שהם רוצים לדון בו והוא עלול להיות רגיש, הם משתמשים במילה 'poppycock' (בתרגום חופשי, מדובר במילת סלנג לשטויות; ע"ח). אם נגיד רצית לעשות משהו שאת יודעת שבעלך לא היה רוצה שתעשי אבל רצית לכל הפחות לדון בזה מבלי לחייב אותו לשום דבר, אז היית אומרת לו 'זה Poppycock", הסביר.

מייגן מרקל, צילום: אי.פי

"בפרק המדובר, מייק (בגילומו של פטריק ג'יי אדמס) ורייצ'ל (בגילומה של מרקל) היו אמורים לעשות משהו, אז כסוג של קריצה למחותנים שלי רצינו שהיא תגיד 'המשפחה שלי הייתה אומרת Poppycock על זה'. משפחת המלוכה סירבה לאפשר לדמות שלה להגיד את המילה הזו. הם לא רצו שהמילה 'Poppycock' תצא מהפה שלה", אמר.

"אני מניח שזה בגלל שהם חששו ממה שאנשים יחשבו על המילה 'Cock' (בתרגום מאנגלית מדובר במילה המתארת את איבר המין הגברי; ע"ח), אז נאלצנו לשנות את זה ל'בולשיט'", הודה קורש. "לא אהבתי את זה כי כבר הודעתי למחותנים שלי ש-'Poppycock' ייאמר בסדרה".

באשר לאיך השיגו בני משפחת המלוכה את התסריט, קורש הודה כי אין לו מושג כיצד זה הגיע לידיהם. "אין לי מושג מאיפה הם קיבלו את זה. ידעתי שהם קראו אותו אחרי שקיבלתי את הפידבק אבל אין לי כל זיכרון של התהליך שהוביל לזה".

מייגן מרקל, צילום: George Pimentel WireImage

באשר למי שהיה האדם שבישר לו את החדשות, קורש הבהיר כי לא היה מדובר במרקל. "מי שזה לא היה, הוא לא נהנה לספר לי את זה באותה המידה שאני לא נהניתי לשמוע את זה", אמר. "כשהסבירו לי את הרציונל מאחורי זה, הייתה לי אמפתיה מסוימת כלפיה כי לא הייתי רוצה שיעשו בזה שימוש לרעתה כפי שיכול היה לקרות. אני לא חושב שהיו עושים את זה אבל לכו תדעו, אנשים משוגעים", סיכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר