יוצר "מראה שחורה" חושף פרטים שערורייתיים על העונה החדשה

לאחר הפסקה של שנים, סדרת הפולחן הדיסטופית חוזרת • לאחר שחרור הטריילר לעונה השישית שתעלה בנטפליקס, יוצר התוכנית צ'ארלי ברוקר מספר מה מצפה לנו בה

מתוך הטריילר לעונה השישית של "מראה שחורה", צילום: נטפליקס

הקדימון לעונה השישית של הסדרה הדיסטופית של נטפליקס ״מראה שחורה״ עלה לרשת, וכעת יוצר התוכנית, צ׳ארלי ברוקר, טוען בראיון לבלוג ״טודום״ כי העונה החדשה תכיל אלמנטים עלילתיים שהוא נשבע שלעולם לא ישתמש בהם. עוד טוען ברוקר כי העונה הזו תרחיב את גבולות הז׳אנר.

מדובר בחדשות טובות במיוחד עבור חובבי הסדרה, אשר ממתינים לעונה חדשה מאז זו האחרונה, שעלתה לפלטפורמת הסטרימינג ב-2019. ברוקר הסביר את היעדרותה הארוכה של התוכנית מהמסך בכך שרצה להתרכז בפרויקטים אחרים לאחר מגפת הקורונה העולמית.

בראיון משנת 2020, בשיאו של המשבר הבריאותי (והכלכלי והחברתי), אמר כי הוא לא בטוח כמה לאנשים יש יכולת להכיל סיפורים אודות חברות קורסות. כעת, אומר התסריטאי, העולם מוכן שוב לסיפורים מהסוג שהפכו את הסדרה שלו לפופולרית כל כך.

מתוך העונה החדשה של "מראה שחורה", צילום: נטפליקס

עוד אמר כי הוא ״לא יכול לחכות״ שמעריציה יצפו בה בבינג׳, והגדיר את צוות השחקנים כ״כל כך מוכשר עד שאין לו זכות קיום״. קאסט העונה הנוכחית כולל בין היתר את השחקנים סלמה הייק ואהרון פול (״שובר שורות״). בנוסף הסביר כי תמיד חשב ש״׳מראה שחורה' צריכה להציג סיפורים שונים בתכלית אחד מהשני וחייבת להפתיע אנשים וגם אותי. אחרת מה הטעם?״.

אהרון פול בעונה השישית של "מראה שחורה", צילום: נטפליקס

עוד הוסיף כי עונה זו תהיה שונה לחלוטין מכל אלה שבאו לפניה. ״הפעם, יחד עם האלמנטים המוכרים, יש לנו גם כמה דברים חדשים״. אך יוצר הסדרה הרגיע את צופיה ואמר כי למרות החידושים והמקומות הקיצוניים אליהם היא צפויה להגיע הפעם, מדובר באותה ״בלאק מירור״ בתוספת מספר ״טוויסטים מטורפים".

העונה החדשה של "מראה שחורה" תעלה לנטפליקס ב-6 ביוני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר