"גבר עם גבר מפריע לי": משתתפת "בואו לאכול אותי" מתייחסת לסערה שחוללה

יעל בן חביב, המשתתפת הבוגרת בריאליטי הבישול הסאטירי, חוללה סערה ברשת כשהתבטאה באופן תקיף וקשה נגד הלהט"בים • מטעם תאגיד השידור כאן 11 נמסר בתגובה: "דוחים את האמירה הבוטה" • בן חביב בתגובה ל"ישראל היום": "זאת הייתה דעה אישית שלי"

יעל בן חביב ב"בואו לאכול איתי". צילום: כאן 11

המשתתפת יעל בן חביב הדהימה והכעיסה אמש (ראשון) צופים רבים של תוכנית הבישול הסאטירית "בואו לאכול איתי" כשתקפה באופן חריף את קהילה הלהט"ב, זאת במהלך שיחה שניהלה עם המתמודדים האחרים ובה אמרה בין היתר כי היא "נגעלת מהמעשים שלהם".

הקטע מעורר המחלוקת מ"בואו לאכול איתי". באדיבות כאן 11

"אני שמרנית, אני לא יכולה שיש גיי ויש לסבית, סליחה, כן? אני חושבת שלסבית זה מגעיל. גייז זה דוחה אותי. ויש לי חברים מאוד טובים שהם גיי, והם יודעים מהי דעתי", אמרה בן חביב בפרק ששודר. "מה אכפת לך מה הם עושים במיטה?", התקשתה להבין המתחרה מירב. גם כשנדרשה מהמשתתפים לקחת את מילותיה בחזרה ולהשתמש בהגדרה אחרת במקום המילה "מגעיל", יעל סירבה בתוקף. "מגעיל. אני לא חוזרת בי", השיבה. "אני נגעלת מהמעשים שלהם", הדגישה.

"אני אוהבת אותם כבני אדם, אני אוהבת אותם, הם אנשים מקסימים ויש לי חברים", מסרה יעל בתגובה ל"ישראל היום". "אני פשוט סולדת מיחסי המין שלהם. למשל גבר עם גבר, לי זה מפריע,  זה לא מתאים לי. אבל כבני אדם אני אוהבת אותם, הם מקסימים, הם נעימים, אבל עצם העניין זה מה שמפריע לי".

יעל בן חביב ב"בואו לאכול איתי", צילום: כאן 11

את רוצה להביע חרטה על הסגנון, על בחירת המילים שלך?

"אני לא אמרתי שום דבר כדי לפגוע חלילה. זאת הייתה דעה אישית שלי. אני לא דיברתי כדי לפגוע באף אחד. חלילה מלעשות דבר כזה. מה פתאום. כל אחד יכול להתנהג כמו שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה ועם מי שהוא רוצה. זאת הייתה דעה אישית שלי".

בן חביב ושאר משתתפי סבב "בואו לאכול איתי", צילום: כאן 11

תאגיד השידור כאן 11 יצא הבוקר בהודעה לתקשורת שעל פיה "התוכנית 'בוא לאכול איתי' מורכבת משורה ארוכה של משתתפים, בעלי זהויות, מאפיינים ועמדות שונות. על הפסיפס הזה בדיוק בנויה התוכנית. האמירה הבוטה של יעל נגד קהילת הלהט"ב, שאנחנו דוחים בכל פה, לא נותרה ללא מענה ולא עמדה ללא קונטרסט. כל היושבים סביב השולחן (בהם גם המשתתף החרדי) יצאו נגד האמירה, וכך גם מגיש התוכנית – שי אביבי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר