כוכב "משחקי הכס" מטיל פצצה: "היה שם יותר מדי סקס"

לאחר סיפורה של כריסטינה ריצ'י, כוכבת "וונסדיי" ומשפחת "אדמס", בדבר ייצוג המיניות בטלוויזיה, מגיע כעת תורו של קירן היינדס, אשר שיחק בסדרת הלהיט של HBO את דמותו של מאנס ריידר - שמתבטא אף הוא בנושא

קירן היינדס ב"משחקי הכס", צילום: HBO

כוכב "משחקי הכס" קירן היינדס העלה בראיון את נושא הכמות הרבה של סצנות המין בסדרה וכן את מקצוע מתאם האינטימיות, שהפך לאחרונה נפוץ בהוליווד. מתברר שהשחקן, שגילם בתוכנית את דמותו של מאנס ריידר, לא היה חובב גדול של סצנות המין בהן לקח חלק. "די תסכלה אותי כמות המיניות שהתרחשה בה, מפני שזה הסיט את הדעת מהסיפור הפוליטי", אמר בראיון ל"אינדיפנדנט", "אבל זה ביזנס, אני מניח, מהפרספקטיבה שלהם". 

קירן היינדס, צילום: AP

באותו ראיון, כאמור, דיבר היינדס אודות מתאמי המיניות המועסקים היום בהפקות של סרטים וסדרות טלוויזיה ואשר תפקידם להבטיח ששחקנים ושחקניות מרגישים בנוח במהלך סצנות המין שהם לוקחים בהן חלק ולאפשר דיאלוג פתוח בנושא. היינדס סיפר ששאל את בתו, השחקנית אִיפַה היינדס, בנושא. "שאלתי אותה (אודות הסצנות) מפני שזה הרגיש לי מוזר", אמר. "אני לא מגיע מהדור הזה. על כל דבר שהיינו צריכים ליצור יחד בסצנות בעלות אופי מיני פשוט היינו מדברים, מחליטים איך לספר את הסיפור יחד. לכן לא הבנתי למה יש פתאום מתאמי אינטימיות בכל מקום".

"משחקי הכס", צילום: HBO

השחקן שון בין, שמשחק גם הוא בסדרה האייקונית, התמודד מול ביקורת בקיץ האחרון, כאשר אמר בראיון כי מתאמי אינטימיות "מקלקלים את הספונטניות" שבסצנות הסקס. לאחר התבטאות זו, השחקניות רייצ'ל זגלר, לנה הול, ג'מילה ג'מיל ואמה ת'ומפסון יצאו בהצהרות תמיכה באנשי ונשות המקצוע.

קירן היינדס ב"משחקי הכס", צילום: HBO

לאחרונה גם השחקנית כריסטינה ריצ'י, כוכבת הסדרות "וונסדיי" ו"הצהובות" התבטאה בנושא וגילתה כי בעבר הרגישה לא בנוח עם מספר סצנות מין שלקחה בהן חלק. בראיון ל-"The View" ציינה הכוכבת שהודות למקצוע מתאם סצנות המין, לנשים יכולת רבה יותר לשנות אלמנטים שהן אינן מרגישות בנוח עמם בסצנה. "עכשיו, כשזו יותר הבחירה שלהן במקום משהו שמכריחים אותן לעשות, הן יכולות להתחבר לפן האמנותי של הנושא או להבין כמה חשובה (הסצנה) לסיפור", אמרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר