כאן לומדים: תאגיד השידור פותח בית ספר לתקשורת

המסלול הלימודי, שנועד להכשיר תלמידים מכל קצוות קשת החברה הישראלית להשתלבות בתחום התקשורת, ייתן כלים בתחומי התחקיר, הכתבות, הדיגיטל והרדיו, ויספק טעימה לכלל פעילות התאגיד

בניין כאן 11, צילום: יח"צ

תאגיד השידור הציבורי החל בהקמת בית ספר למקצועות התקשורת.

• מוכנים לזה? כאן 11 חשפו את הסדרות שיעלו במהלך 2023

התהליך שאותו החל להוביל מנכ"ל התאגיד, גולן יוכפז, בחודשים האחרונים זכה לברכת הדרך של יו"ר מועצת תאגיד השידור, גיל עומר וחברי המועצה כולם. בכוונת תאגיד השידור לתת הזדמנות הרשמה למועמדים ומועמדות מכל קשת החברה הישראלית, השואפים להשתלב בעולם התקשורת וללמוד מאנשי המקצוע של תאגיד כאן.

אילוסטרציה תאגיד השידור הציבורי כאן, צילום: יהושע יוסף

הקורס אמור לתת כלים בתחומי התחקיר, הכתבות, הדיגיטל והרדיו, ויספק טעימה לכלל פעילות התאגיד. השתתפות בקורס תקנה יתרון בקבלה לעבודה במקצועות העיתונאיים של תאגיד השידור בעתיד. מחזור הלימודים הראשון צפוי להיות מצומצם יחסית, ולהוות מעין "פיילוט" לקראת הרחבה אפשרית של התוכנית. בימים אלו מתגבשת תוכנית הלימודים ויופץ "קול קורא" רשמי בעניין.

בראש בית הספר יעמוד איש הרדיו והטלוויזיה של כאן עומר בן רובי, מנהלה לשעבר של כאן רשת ב', שהוביל בעבר את קורסי הכתבים של גלי צה"ל.

עומר בן רובי, צילום: יח"צ

בן רובי: "השידור הציבורי הוא המקום החשוב ביותר והמתאים ביותר להכשרה מעשית של דור העתיד בתקשורת - בזכות היותו משוחרר מאינטרסים של בעלי ההון והשוק הפרטי. שכרנו יהיה בהגדלת המגוון האנושי שמרכיב את מפת התקשורת הישראלית בכלל והשידור הציבורי בפרט. כמי שהיה בצוות ההקמה של תאגיד השידור הישראלי - עבורי זו סגירת מעגל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר