מוכנים לזה? כאן 11 חשפו את הסדרות שיעלו במהלך 2023

אנשי תאגיד השידור השיקו את מגוון התוכניות החדשות שיעלו בשנה הקרובה - בהן הרבה מאוד הפקות מקור • "האיום לא הוסר, נמשיך להילחם למען עצמאות השידור", אמר מנכ"ל התאגיד גולן יוכפז • הנשיא הרצוג: "הצופות והצופים בישראל באים אליכם - והם אוהבים את מה שהם רואים" • וגם - נועה קירל במסר לקראת האירוויזיון

מתוך "מלאך משחית", צילום: באדיבות כאן 11

אנשי "כאן 11" התכנסו היום (רביעי) במרכז התרבות "מדיטק" בחולון לאירוע השקת לוח השידורים החדש, שמורכב כצפוי מהרבה מאוד הפקות מקור. "אסור להתבלבל - האיום לא הוסר, העננה לא התפוגגה - נמשיך להילחם למען עצמאות השידור הציבורי בכל כוחנו", אמר מנכ"ל תאגיד השידור גולן יוכפז.

שחקנים וקומיקאים נגד סגירת התאגיד: "אסון לתרבות הישראלית"
• "עד כאן": מוזיקאים וזמרים בולטים חתמו על עצומה נגד סגירת התאגיד

במהלך האירוע הוקרנו ברכות של נשיא המדינה יצחק הרצוג ושל נועה קירל, נציגתנו לאירוויזיון הקרוב. "אתם נותנים לנו הרבה מתנות שעוסקות בסוגיות היסטוריות שאף אחד אחר לא ייכסה - בדוקו, בדרמה ובדיונים שמעשירים את חיינו כולנו. עובדה שהצופות והצופים בישראל באים אליכם, ועובדה שהציבור אוהב את מה שהוא רואה, והוא נהנה מתכנים שיש בהם משהו שהוא בעל אופי ציבורי ולא בהכרח מסחרי", אמר הרצוג. בסיום דבריו איחל הנשיא: "אני רוצה לאחל לכולכם הצלחה עצומה במשימתכם. תודה רבה על האיכויות, על התכנים, על ההשכלה שאתם מביאים לכלל הציבור - ומזכירים לו את העבר ומסתכלים אל העתיד".

גם קירל שלחה ברכה לתאגיד השידור ואמרה: "אני מתרגשת להיות חלק משפחת כאן, חלק מהיצירה ומהתרבות המופלאים שיש לנו. קיבלתי את אחת ההזדמנויות הגדולות בקריירה שלי, לייצג את ישראל באירוויזיון, ואחשוף ממש בקרוב את השיר שהולך לייצג אותנו. אני בטוחה שיחד נעשה חגיגה מטורפת".

נשיא המדינה, נועה קירל וחברי "זהו זה". מברכים את תאגיד השידור הציבורי // באדיבות כאן 11

ההפקות המרכזיות - קטגוריית דרמה

"איסט סייד" - במרכז הסדרה עומד מומי בן דאהן (יהודה לוי), סוחר קרקעות כריזמטי שעובד עבור עמותה שמטרתה לקנות נכסים במזרח ירושלים וליישב בהם יהודים. שלא כצפוי, מומי לא שם מתוך אידיאולוגיה ימנית, הוא רק מחכה לעשות את ה"מכה" שתבטיח את עתידה של מאיה בתו בת ה-18 שנמצאת על הרצף האוטיסטי. ההזדמנות ל"עסקת חייו" של מומי מגיעה ושואבת איתה את כל האנשים הקשורים אליו אל נקודת האפס.

"מלאך משחית" - סדרת מתח ואימה שבמרכזה שד רצחני שעובר מאישה לאישה בקהילה חסידית במאה שערים וזורע הרס וחורבן. שתי נפשות אבודות - באר, פרופסור צעיר לפיזיקה וחילוני מושבע שנמלט לפני שנים מהעולם החסידי, ומלכי פרייס, פסיכולוגית חרדית שמסתירה סוד מסוכן - חוברים יחד כדי לחקור את מקורותיו של השד הנוראי.

"שישה אפסים" - שישה אנשים שזכו בפרס הגדול בלוטו מופתעים לגלות שהם אינם מקבלים את כספי הזכייה שלהם - חוק חדש מחייב אותם לעבור קודם סדנה שתכין אותם לחייהם החדשים, כמיליונרים. אחת לשבוע הם יצטרכו להגיע למפגש קבוצתי ורק בסוף המפגש השמיני והאחרון, אם יעמדו בתנאי הסדנה, יקבלו את כספם.

"החמאם" - מחלקת צנחנים בפיקודו של שאול שיראזי נשלחת להקים מחדש בסיס ישן בבקעת הירדן. הבסיס קרוי "החמאם" על שם אתר המרחצאות הקדום שנמצא בוואדי הסמוך. רצף אירועים מסתוריים מביאים את שאול לחשוב שקללה מחרפת מעל הבסיס ונפשו מתחילה להתערער. שאול נעזר בדודי, החייל הכי צנוע וביישן במחלקה, וממנה אותו להיות סגנו. דודי צובר כוח על חשבון שאול ומתחיל להנהיג את המחלקה. ככל שכוחו גדל כך גם יצריו האפלים שאיתם הוא מנסה להתמודד - ואולי זו בעצם הקללה, שכעת משתלטת עליו.

הצצה מתוך הסדרה החדשה - "החמאם"

"המזח": חזית סיני. לאחר התקפת פתע מצרית מוצב ה"מזח" נותר מכותר ומבודד מאחורי קווי האויב. לאחר שבוע של לחימה, על החיילים לבחור בין הליכה לקרב עד הכדור האחרון עם המפקד הצעיר והאידאליסט, או ללכת עם התוכנית של רופא המילואים השקול שעשויה להציל את חייהם - אבל במחיר הערכים שעליהם חונכו.

ההפקות המרכזיות - קטגוריית תרבות ובידור

"מישהו לגור איתו" - עיבוד מקומי לפורמט הבריטי The Dog House. במרכז הארץ קיים מקום שמוקדש כולו לחברים על ארבע. צוות מקצועי ומסור שם לעצמו למטרה למצוא לכל אחד מהם משפחה חדשה ולהתאים במומחיות לכל משפחה את הכלב המתאים לה ביותר, כזה שעונה לצורך הייחודי שלה. כדי לבדוק אם יש התאמה, המשפחות והכלבים יתכנסו בגינת מפגש מרושתת מצלמות שם יפגשו לראשונה את החבר החדש שלהם. בסוף המפגש כל משפחה תצטרך לקבל החלטה האם לחזור הביתה עם מישהו לגור איתו.

הצצה מתוך הסדרה החדשה - "מישהו לגור איתו"



"מועדון הסטנד אפ" - תוכנית שאליה לוהקו 20 סטנדאפיסטים (מוכרים יותר ופחות). הם עולים אחד אחרי השני לבמה וקטעי הסטנד אפ הבימתיים הקלאסיים שלהם מתגשמים תוך כדי הביצוע והופכים למערכונים שבהם הצופה רואה בדיוק את מה ששמע עליו. הסטנדאפיסטים משחקים בתפקיד עצמם והכל מתעורר לחיים: האבחנות, האירועים והדמויות המוזרות. מבוסס על הפורמט The Stand Up Sketch Show של רשת BBC.

"ארוחה של החיים" - עיבוד ישראלי ל-Dinner of a lifetime. השף ענר בן רפאל פורמן פוגש בכל פרק אורח או אורחת שלהם הוא מבשל ארוחה מיוחדת וחד פעמית המותאמת ומשקפת את סיפור חייהם. בין האורחים: סאבלימינל, איילת שקד, יבגניה דודינה ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר