"המירוץ למיליון" חוזרת?

ל"ישראל היום" נודע כי בסקר חדש שנערך בקרב צופים, הם נשאלו האם הם היו רוצים להחזיר את תוכנית הריאליטי המצליחה אל המסך • האם זה אכן יקרה?

רון שחר, צילום: עדי אורני

האם הריאליטי הוותיק "המירוץ למיליון" בדרך לחזור אל המסך? ל״ישראל היום״ נודע כי בימים האחרונים מתקיים סקר, ובו בדקו את כוונות הצפייה ב"המירוץ למיליון" במידה ויחזור למסך.

בסקר נשאלו המשתתפים, בין היתר, האם הם צפו בתוכנית בעבר ואיזו תוכנית ריאליטי היו רוצים שתחזור. בשלב הזה לא ברור מי הזמין את הסקר, אבל הוא מעיד על היתכנות ונכונות להחזיר את הפורמט אל המסך מצד אנשי הטלוויזיה.

פרומו גמר "המירוץ למיליון" // צילום ארכיון: באדיבות רשת 13

״המירוץ למיליון״ נחשבת לאחת מתוכניות הריאליטי האהובות ביותר אך גם היקרות מאוד להפקה. בארץ שודרו עד כה כ-8 עונות. התוכנית ירדה מהמסך בדצמבר 2020, בין היתר בגלל מגיפת הקורונה. אז האם בקרוב היא תשוב? ימים יגידו.

"המירוץ למיליון" היא הגרסה הישראלית לתוכנית המציאות האמריקאית "The Amazing Race". התוכנית שודרה החל מה-5 בפברואר 2009, בערוץ 2, על ידי הזכיינית רשת. עם פיצול ערוץ 2, עברה התוכנית להיות משודרת ברשת 13. בטקס פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה לשנת 2014 זכתה העונה הרביעית של התוכנית בפרס "תוכנית המציאות הטובה ביותר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר