הפרויקט החדש של הבמאית הישראלית וכוכב "דברים מוזרים"

אולפני פרמאונט שחררו טריילר ראשון ל-Honor Society, קומדיית התבגרות מסקרנת בכיכובו של גייטן מאטצרו ובבימויה של אורן זגמן, שעד כה ביימה סרטים קצרים בלוס אנג'לס • בקורות חייה הופעות אורח כשחקנית בסדרות ישראליות כמו "ארץ נהדרת" ו"החברים של נאור"

תמונה ראשונה מהסרט Honor Society, צילום: Paramount+

אולפני פרמאונט שחררו את הטריילר הראשון של קומדיית ההתבגרות המסקרנת Honor Society, בכיכובם של גייטן מאטרצו (דסטין מ"דברים מוזרים" בתפקידו הקולנועי הראשי הראשון), השחקנית האוסטרלית הצעירה אנגורי רייס (בטי בראנט מטרילוגיית "ספיידרמן" של מארוול), וכריסטופר מינץ-פלאס (מק'לאבין מ"חרמן על הזמן", "קיק אס"). לסרט, שיגיע לשירות הסטרימינג פרמאונט פלוס ב-29 ביולי, יש גם קשר ישראלי מובהק: הבמאית היא אורן זגמן, שחקנית ויוצרת קולנועית ילידת תל אביב, שמאחוריה הופעות בסדרות כמו "חסמבה דור 3", "זנזורי", "עם סגולה", "החברים של נאור" ותפקידי אורח ב"ארץ נהדרת", כמו גם בהצגות תיאטרון ובסרט "לצוד פילים" של רשף לוי.

הסרט מגולל את סיפורה של אונור (רייס), תלמידת תיכון שאפתנית וקרת רוח שתעשה הכל כדי להתקבל לאוניברסיטת הרווארד היוקרתית - גם אם זה אומר לחבל בדרכים ערמומיות בסיכויים של שלושה תלמידים אחרים שמתחרים איתה על המלגה הנחשקת. אחד מהתלמידים האלה הוא מייקל, החנון השכבתי החביב שמהווה את האיום הכי גדול על סיכוי הקבלה של אונור. אבל במקום לנטרל את האיום, מגלה אונור להפתעתה שהיא דווקא מתחילה לפתח רגשות רומנטיים כלפי התלמיד השקדן וטוב הלב. האם עתידה האקדמי המבטיח מוטל בספק בגלל האהבה?

הבמאית הישראלית אורן זגמן בת ה-38 מתגוררת כיום בלוס אנג'לס, שם היא למדה קולנוע, וביימה עד היום כמה סרטים קצרים. Honor Society, שצולם בתקציב של כ-20 מיליון דולר, הוא סרטה הראשון באורך מלא.

אורן זגמן, צילום: זוהר שטרית

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר