קייט בוש במסר מיוחד למעריצי "דברים מוזרים"

לאחר שקלאסיקה של הזמרת-יוצרת הבריטית הפכה ללהיט מחודש לאחר שהופיעה בסצנה משמעותית בעונה החדשה של הסדרה, היא פנתה למעריצים הצעירים שגילו את השיר לראשונה

מתוך "דברים מוזרים", צילום: באדיבות נטפליקס ישראל

מעט יותר משבוע חלף מאז שהעונה החדשה והרביעית במספרה של "דברים מוזרים" עלתה בנטפליקס, ואחד הסימנים הכי בולטים שלה – חוץ מהבאזז הגדול שהיא עוררה – היא העובדה שהשיר "Running Up That Hill" של קייט בוש זכה לחיים מחודשים, יותר מ-30 שנה מאז ששוחרר.

אנחנו לא רוצים לספיילר לכם, אבל כן נוכל להגיד שהשיר, שמיד עם צאתו בשנת 1985 הפך ללהיט גדול, מופיע בסצנה מרכזית ומשמעותית מאוד באחד מפרקי העונה, שהחלק השני שלה יעלה ב-1 ביולי. גם העונה החדשה זכתה להצלחה גדולה מאוד, מה שתרם לכך שהשמעות השיר בשירותי הסטרימינג השונים ברחבי העולם זינקו באלפי אחוזים בתוך זמן קצר – וחשף את הזמרת-יוצרת הבריטית לקהל צעיר וחדש.

קייט בוש, צילום: איי.פי.

העובדה שהשיר נכלל בסדרה הפתיע רבים, שכן בוש לא נוהגת לאשר את השימוש בשיריה בסרטים ובסדרות – אך למזלם של מנהלי "דברים מוזרים", היא מעריצה של התוכנית בעצמה. ההד סביב ההצלחה המחודשת שלה זוכה השיר הצליחה להוציא מהמערה אפילו את בוש, שלא נוהגת גם לפנות אל מעריציה.

"ייתכן ששמעתם שהחלק הראשון של העונה החדשה הפנטסטית והמרתקת של 'דברים מוזרים' שוחררה לאחרונה בנטפליקס", היא כתבה באתר הרשמי שלה. "היא כוללת את השיר 'Running Up That Hill', מה שמעניק לו הכרה מחודשת על ידי המעריצים הצעירים של התוכנית – אני גם אוהבת אותה!".

היא הוסיפה: "בגלל זה, השיר צועד ברחבי העולם, ולאחרונה אף נכנס למקום ה-8 במצעד הבריטי. כל זה מאוד מרגש! תודה רבה לכל מי שתמך בשיר. גם אני מחכה בנשימה עצורה להמשך העונה ביולי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר