אדיר מילר מארגן מופע התרמה עבור מירי אלוני

שלושה חודשים לאחר שרגלה נקטעה ובעקבות הקושי הכלכלי שאיתו היא מתמודדת, החליט הקומיקאי לגייס חברים כמו אסי כהן ורותם אבוהב למופע שהכנסותיו יוקדשו לעזרה כלכלית לזמרת

אדיר מילר עם מירי אלוני, צילום: אינסטגרם

האמנים מתגייסים למען מירי אלוני: לפני שלושה חודשים אושפזה הזמרת בבית החולים עם זיהום ברגלה, ולאחר שהתגלה כי הוא מסכן חיים, נאלצו לקטוע את רגלה. היום (חמישי) מכריז הקומיקאי והסטנדאפיסט אדיר מילר, שעבד עם אלוני, על מופע התרמה למענה.

המופע ייערך בחודש הבא בבית החייל בתל-אביב וייקחו בו חלק, בין היתר, אמנים כמו אסי כהן, רותם אבוהב, ליאור סושרד וכמובן מילר עצמו. כרטיס יעלה 169 ש"ח וההכנסות מהמופע יועברו כמובן לאלוני עצמה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Adir Miller (@milleradir)

מילר ואלוני משתפים פעולה זה כמה שנים במסגרת הסדרה "צומת מילר", שאותה יצר הקומיקאי ובה אלוני מגלמת את אמו הפולנייה. בעשורים האחרונים הופעות רחוב היו הדבר המזוהה ביותר עם הזמרת הוותיקה, שהייתה מופיעה עם שיריה ושירים אחרים ברחוב נחלת בנימין בתל אביב. זמן קצר לפני שנקטעה רגלה, היא לוהקה למחזמר "התחנה" בתיאטרון חיפה, ובעקבות מצבה הרפואי נאלצו בהפקה להחליפה.

לפני כחודש היא שיתפה בכתבה בחדשות 12 על ההתמודדות שלה עם השינוי המשמעותי בחייה, ההתניידות בכיסא גלגלים, על השיקום וגם הקושי הכלכלי שאיתו היא ממשיכה להתמודד. מילר, שצפה בכתבה, החליט כאמור לעשות מעשה ולהרים מופע התרמה.

בפוסט שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו כתב: "איך זה שאמנית גדולה שכזו, זמרת לאומית שלנו, אמנית שחיינו שזורים בכל כך הרבה רגעים יפים שהיא העניקה לנו, צריכה בערוב ימיה לחיות כך? איך אמנית גדולה כל כך צריכה להתעסק באיך לגמור את החודש?". נכון למועד כתיבת שורות אלה, נראה שהאולם המדובר בו תיערך ההופעה כבר כמעט מלא לגמרי, כך שדבריו של מילר נפלו על אוזניים קשובות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר