"חתונה מאוחרת". צילום: טרנספקס הפקות

את זה לא תרצו לפספס: הסרט המיתולוגי הישראלי מגיע לראשונה לתיאטרון

"חתונה מאוחרת" זוכה לעיבוד בימתי • ההצגה מבוססת על הסרט שב-2001 הוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל קאן ונחשב לאחד הסרטים הישראליים הנצפים ביותר של ראשית המאה ה-21 • מי יככב בפרויקט המצופה?

עוד סרט ישראלי מגיע לבימת התיאטרון, והפעם מדובר ב"חתונה מאוחרת", סרטו המיתולוגי של דובר קוסאשווילי, שיזכה לראשונה לעיבוד בימתי.

מיכאל אלוני, צילום: משה בן שמחון

מדובר בהפקה משותפת של תיאטרון באר שבע ותיאטרון הבימה. בהצגה יככבו מיכאל אלוני, צביקה הדר, אסתי זקהיים ויעל אלקנה בתפקידים הראשיים. אלוני ישחק את זאזא, אותו שיחק בסרט ליאור אשכנזי; צביקה הדר ואסתי זקהיים יגלמו את הוריו, ויעל אלקנה את אהובתו השנויה במחלוקת יהודית, אותה גילמה רונית אלקבץ.

יעל אלקנה, צילום: קוקו

עוד ישחקו לצידם: אורי בלופרב, שיחלוק עם אלוני את התפקיד הראשי; דניאל מנוחין, שתחלוק את דמותה של יהודית עם יעל אלקנה; בנוסף: הילה שליו, דוית גביש, עמי סמולרצ'יק ואביב כרמי.

את ההצגה (שמבוססת על הסרט שב-2001 הוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל קאן ונחשב לאחד הסרטים הישראליים הנצפים ביותר של ראשית המאה ה-21) תביים שיר גולדברג, המנהלת האמנותית של תיאטרון באר שבע, והיא תעלה בבכורה ב-4 מרץ בתיאטרון באר שבע וב-12 במרץ בתיאטרון הבימה בתל אביב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו