אם אתם רגישים לשירים של הביטלס – זה הזמן לקחת צ'יל פיל. ברשת מתפשטת תופעה שבקלות תיחשב בעיני חלק מהמעריצים כחילול הקודש: מוזיקאים מכל הסוגים משתלטים על שירים של הביטלס, ו"מתקנים" אותם. זה תמיד מתחיל באזהרה דרמטית כמו "חבל שרינגו ויתר על הקטע תופים הזה" או "איך פול מקרטני לא חשב על זה?", וממשיך לגרסה שאין סיכוי שמישהו אישר באולפן.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
כך למשל, מתופף מטאל פירק את Yellow Submarine עם דאבל פדאלים, כאילו מדובר בשיר של SLAYER. מתופף אחר עבר על Twist and Shout ונתן כמה גרסאות תיפוף אפשריות – קובנית, קאנטרית, גראנג'ית, מזרחית – לא שמישהו ביקש את זה.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
מתופף שלישי החליט להפוך את Yesterday לשיר ילדים, עם תיפוף קופצני. מתופף אחר השתגע לגמרי ופשוט ריסק את Eleanor Rigby (שאין בו בכלל תופים במקור).
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הבאסיסטים גם שותפים לפשע – אחד מהם ניגן את Yesterday בסגנון פאנקי ומהיר, כזה שגורם לך לתהות אם הביטלס פספסו הזדמנות למסיבה. גיטריסט אחר חשב ש-While My Guitar Gently Weeps צריך דווקא סולו גיטרה אחר לגמרי, משהו שאי אפשר באמת לשמוע. והיה גם גיטריסט שפשוט ניגן את Let It Be על מיתר אחד.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
גם הבינה המלאכותית נכנסה לתמונה: אחד היוצרים לקח את Here Comes the Sun, שינה את כולו לסולם מינורי בעזרת כלי AI, ויצר גרסה עגמומית ומוזרה שקשה לשמוע – ויש מי שטוענים שזה דווקא עובד.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
אבל השיא – כנראה – שייך לבחור שערבב את All My Loving עם שורת ראפ של KSI: "From the screen to the ring". התוצאה: משהו מעולם הטיקטוק שכנראה לא נבין לעולם. קשה לדעת אם מדובר בבדיחה, ביצוע מודע לעצמו או פשוט תאונת עריכה – אבל אי אפשר להישאר אדישים. הוא אפילו עקץ וכתב "אם הביטלס היו באמת טובים".
הצגת פוסט זה באינסטגרם
ומה התוצאה של כל זה? ביטלס שלא שמעתם אף פעם – וחלקכם כנראה גם לא תסכימו לשמוע, אבל אתם חייבים לנסות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו