לאחר שקיבלה תואר דוקטור של כבוד: מחווה נוספת ליהודית רביץ

פסטיבל הג'אז בירושלים חוזר ויתקיים ב-21-19 ביוני במוזיאון ישראל ובצוללת צהובה • פרט למופע מיוחד בהשראת הזמרת והיוצרת המוערכת, הוא יבקש להציג את הפרשנות של האמנים הישראלים למציאות הקשה בה אנו חיים

יהודית רביץ. צילום: קוקו

אירועי התרבות של קיץ 2024 מנסים להמשיך כרגיל על רקע הלחימה והתקופה המתוחה שטרפה את הקלפים. גם פסטיבל הג'אז הבינלאומי בירושלים, שמתקיים זה עשור בגלריות ובגן הפסלים של מוזיאון ישראל, יחזור לבמות ויתקיים ב-21-19 ביוני במוזיאון ישראל ובצוללת צהובה בירושלים.

כמו רבים מאירועי התרבות לאחרונה, גם הפסטיבל, המשלב אמנות, מוזיקה ומפגשים בינאישיים, יציג את הפרשנות של האמנים הישראלים למציאות ואת התיווך שלה אלינו דרך האמנות והמוזיקה.

יהודית רביץ, צילום: אורן נחשון

אחת ההפקות המסקרנות היא מחווה ליצירתה של יהודית רביץ, במלאת 45 שנות יצירה. זאת לאחר שלאחרונה נודע כי תקבל תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב. המחווה לרביץ תבוצע על ידי מארש דונדורמה עם ענת מושקובסקי. רביץ, כזכור, לא מופיעה בשנים האחרונות. בשנה האחרונה זכה הקהל לפגוש בה כששרה את "התקווה" בהפגנה בקפלן וכשהפתיעה מתנדבים שבישלו לחיילים בחמ"ל האחים עם פרוץ המלחמה - ורוממה את רוחם עם הגיטרה.

מארש דונדורמה,

עוד בפסטיבל: יוסי מזרחי וערן צור עם דן מאיו; גלעד אברו; אבישי כהן ושרון צוקרמן ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר