בשל המצב הביטחוני: פסטיבל המוזיקה הגדול נדחה

"ג'נסיס", שהיה אמור להתקיים בסוף החודש בפארק לאומי מעיין חרוד עם שמות כמו מארינה מקסימיליאן, היהודים, מוניקה סקס ועוד, נדחה לחודש ספטמבר • רכשתם כרטיסים? זה מה שאתם צריכים לדעת

"לא רוצה להתנצל על אהבת אדם". מארינה מקסימיליאן. צילום: ארתור לנדה

פסטיבל המוזיקה "ג'נסיס", שהיה אמור להתקיים ב-25-23 במאי בפארק לאומי מעיין חרוד עם כמה מהשמות החמים ביותר במוזיקה הישראלית, נדחה למועד אחר בעקבות המצב הביטחוני. זו הפעם הרביעית שבה הפסטיבל אמור להתקיים, וברקע המלחמה, הוא ינסה להשתמש במוזיקה ככוח מנחם, מחזק ומאחד.

מהפקת הפסטיבל נמסר כי ההחלטה התקבלה בשיתוף עם המשטרה, "מתוך אחריות לביטחון המבלים והאמנים, ובהתאם להערכות מצב לגבי ההתפתחויות הביטחוניות הצפויות ברמה הארצית והאזורית". בין האמנים שהיו אמורים להשתתף בפסטיבל נמצאים נינט טייב, מרסדס בנד, אינפקטד מאשרום, מארינה מקסימיליאן, מוניקה סקס, ג'ימבו ג'יי, שאזאמאט, עלמה גוב, היהודים ועוד.

פסטיבל ג'נסיס 2022, צילום: יחסי ציבור

עוד נמסר כי המועד החדש של הפסטיבל יידחה ל-21-19 בספטמבר. "האירוע יכלול במה מרכזית עם מיטב האמנים, במה אלקטרונית, במה אלטרנטיבית ומתחם סדנאות של מכללת תל חי".

כל הכרטיסים שנרכשו יהיו תקפים באופן אוטומטי לתאריך החדש. אלו שיהיו מעוניינים לקבל זיכוי כספי, יוכלו לעשות זאת בשירות הלקוחות של toMIX.

נתראה בספטמבר. להקת מוניקה סקס, צילום: אריק סולטן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר