וואו, קה בוניטה: זו הכוכבת הישראלית שתצטרף למופע האיחוד של "המורדים"

אור כהן, פיינליסטית העונה האחרונה של "הכוכב הבא", מצטרפת להופעת האיחוד של כוכבי הטלנובלה המוזיקלית הארגנטינאית • מלבדה, גם אנה זק תתארח

מתוך "המורדים". צילום: באדיבות יאיר דורי

אור כהן מצטרפת למופע של כוכבי הטלנובלה הארגנטינאית "המורדים".

בנחמין רוחאס ופליפה קולומבו מ"המורדים" במסר לקהל הישראלי

פיינליסטית העונה האחרונה של "הכוכב הבא" והזמרת המעולה צפויה להצטרף לשני מופעי האיחוד שיתקיימו בחודש הבא בישראל. מלבדה, גם אנה זק תתארח במופע.

מההפקה נמסר: "אנחנו שמחים על ההתעניינות הגדולה שיש סביב מופעי האיחוד של 'המורדים' וכשתהיה הודעה רשמית על אמנים אורחים במופע, אנו נודיע באופן רשמי".

אור כהן, צילום: שי פרנקו

כל הכרטיסים למופע האיחוד של "המורדים", שיתקיים ב-25 באפריל בלייב פארק ראשון לציון, נמכרו בתוך ימים ספורים, כך הודיעה לאחרונה הפקת המופע. לאור הביקוש הרב, הוחלט לקיים מופע נוסף בישראל, שיתקיים באותו מקום – יומיים לאחר המופע הראשון, כלומר ב-27 באפריל. מכירת הכרטיסים למופע השני כבר החלה.

12 מכוכבי הטלנובלה המקורית ישתתפו במופע הקרוב, בהם שניים מהשחקנים הראשיים – בנחמין רוחאס ופליפה קולומבו. מלבדם יגיעו גם פירוס סאז (שגילם בסדרה האהובה את רוקו ושמשמש גם כמנהל האמנותי והמפיק המוזיקלי של האירוע), ג'ורג' מגידו (תומאס), פרנסיס באס (פרן), ג'ורג'יניה מולו (לונה), בלן סקאללה (בלו) ועוד. עם זאת, השחקניות הראשיות קמילה בורדונבה ולואיסנה לופילטו לא ישתתפו במופע.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר