טירוף אמיתי: נמכרו כל הכרטיסים למופע של "המורדים" בישראל - וזה מה שהוחלט לעשות

לאור הביקוש הגדול שנוצר לאיחוד של כוכבי הטלנובלה המצליחה, הוחלט לקיים הופעה נוספת • 12 מכוכבי הסדרה, בהם בנחמין רוחאס ופליפה קולומבו, יגיעו לארץ במסגרת המופע

בנחמין רוחאס ופליפה קולומבו מ"המורדים" במסר לקהל הישראלי

כל הכרטיסים למופע האיחוד של "המורדים", שיתקיים ב-25 באפריל בלייב פארק ראשון לציון, נמכרו בתוך ימים ספורים, כך הודיעה היום (שני) הפקת המופע.

לאור הביקוש הרב, הוחלט לקיים מופע נוסף בישראל, שיתקיים באותו מקום – יומיים לאחר המופע הראשון, כלומר ב-27 באפריל. מכירת הכרטיסים למופע השני כבר החלה.

מתוך "המורדים", צילום: באדיבות יאיר דורי

12 מכוכבי הטלנובלה המקורית ישתתפו במופע הקרוב, בהם שניים מהשחקנים הראשיים – בנחמין רוחאס ופליפה קולומבו. מלבדם יגיעו גם פירוס סאז (שגילם בסדרה האהובה את רוקו ושמשמש גם כמנהל האמנותי והמפיק המוזיקלי של האירוע), ג'ורג' מגידו (תומאס), פרנסיס באס (פרן), ג'ורג'יניה מולו (לונה), בלן סקאללה (בלו) ועוד. עם זאת, השחקניות הראשיות קמילה בורדונבה ולואיסנה לופילטו לא ישתתפו במופע.

מחירו של כרטיס דשא למופע יעמוד על 299 שקלים, כרטיס לטריבונה יעלה 440 שקלים וכדי להיכנס לגולדן רינג תיאלצו לשלם 549 שקלים.

פליפה קולומבו בראיון ל"ישראל היום" (ארכיון), צילום: משה בן שמחון

האיחוד המרגש, שבמסגרתו יופיעו הכוכבים עם ביצועים חיים ללהיטי הסדרה האהובה, יהווה את הפעם הראשונה שבה כוכביה יופיעו בארץ מאז הפעם האחרונה שעשו זאת בשנת 2004, אז הופיעו בפני כ-150 אלף צופים נלהבים ב-17 הופעות שהתקיימו כולן בהיכל מנורה ("נוקיה" דאז).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר