חנן בן ארי נחנק מדמעות: "המדינה לא תחזור להיות אותו דבר"

בלייב באינסטגרם שקיים הזמר האהוב הוא שר לעוקביו וסיפר על רגעי השבר שחווה כשנחשף לממדי האסון • "הלב שלי מרוסק", אמר בקול שבור וביקש "זה הזמן לתמוך אחד בשני, רק להתאחד ולעודד זה את זה"

הלייב של חנן בן ארי

חנן בן ארי התגייס היום (ראשון) לתרום את חלקו במאמץ הלאומי להרמת המורל וקיים לייב בחשבון האינסטגרם שלו שבמהלכו שר ממיטב שיריו. בין שיר לשיר הרעיף בן ארי אהבה על כוחות הביטחון והרפואה, כשפסק כי זו אינה העת לשלוח חיצי ביקורת כלפי האחראים למחדל הנוראי שהוביל למלחמה.

"אני אוהב אתכם. תכתבו מאיפה אתם צופים בנו", ביקש בן ארי בתחילת השידור. "חיילים שלנו, אנחנו אוהבים אתכם, אנחנו גאים בכם. איזה אחוזי התייצבות. אנשים שלא קראו להם הגיעו. והלב שלנו עם המשפחות השכולות היקרות, עם הפצועים, עם הרופאים, עם האחיות, עם המפקדים, עם הקצינים שלנו, עם התצפיתניות שלנו. אין זמן עכשיו להאשמות, אין זמן עכשיו לוועדות חקירה. רק לתמוך אחד בשני, אחר כך נעשה הכל. רק להתאחד, רק לעודד אחד את השני. כל אחד במה שהוא טוב בו, בסנטימטר שהוא יכול".

חנן בן ארי, צילום: כפיר זיו

לאחר מכן בן ארי דיבר אל היושבים בתפוצות וחלק במה שעובר בנבכי נפשו. "חשובה לנו התמיכה שלכם. כל מי שנמצא בחוץ לארץ. מה שעובר עלינו פה... כל מי שכותב 'הלב בוכה, הלב מפורק, הלב מרוסק' - גם שלי. גם שלי מרוסק, גם שלי מדמם, וכואב, וכועס, ובשוק. אבל הם צריכים לדעת שהם לא שברו את הרוח שלנו, הם צריכים לדעת שאנחנו חזקים, שאנחנו עם ישראל חי וחזק ובועט ואחד. זו האמת. אנחנו יותר חזקים מהם, אנחנו לא רואים אותם ממטר", עודד כשפצח בשירו "אמן על הילדים".

כשסיים לשיר פנה בן ארי לתושבי הדרום ושלח להם חיבוק וירטואלי. "הילדים בעוטף, אנחנו אוהבים אתכם. חיזוק, חיזוק, חיזוק, לתושבי הדרום שיושבים כבר שעות ארוכות במקלטים. כל החיילים שלנו שיחזרו בשלום. תכתבו לי מה בא לכם שאשיר, אני לא כל כך יודע מה מותר ומה כדאי לשיר ביום כזה. אין על העם שלנו בעולם, עם כל הפאקים, עם כל העצבים והחסרונות".

בהמשך התייחס בן ארי לשינוי פניה של המדינה בעקבות האירועים אמש. "אנחנו איננו מי שהיינו. המדינה לא תחזור להיות אותו דבר. אני מקווה שהיא תחזור יפה יותר, בריאה יותר, אמתית יותר", פילל ופצח בשירו "עטלף עיוור".

לקראת סיום הציע בן ארי להעלות גולשים נרגשים שצפו בלייב שקיים. בשידור התעניין בשלומם, והציע לשיר להם את אחד משיריו. "אנחנו פתחנו חמ"ל מורל, זה מה שנעשה בימים הקרובים. זאת מלחמה, אנחנו מגויסים. אני פה תמיד, בכל שעה. נצא גם לדרכים לשמח אנשים. תחייכו לאנשים כמה שאפשר. אנחנו בוכים שעה, ואז אוספים את עצמנו בשביל הילדים שלנו. נשיקות".

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר