בשל מצבו הבריאותי: ברוס ספרינגסטין דחה את כל הופעותיו

הזמר-יוצר האגדי הודיע על דחיית כל ההופעות שלו שתוכננו להתקיים עד סוף השנה הנוכחית, בעקבות כיב קיבה ממנו הוא סובל • "אני לא יכול לחכות לראות את כולכם בשנה הבאה"

ברוס ספרינגסטין בהופעה בלוס אנג'לס, ב-2022. צילום: איי.אף.פי.

ברוס ספרינגסטין דחה את כל ההופעות שלו שתוכננו להתקיים עד סוף שנת 2023 בשל מצבו הבריאותי, כך הודיע הערב (רביעי) הזמר-יוצר המצליח.

כל הכרטיסים שנרכשו להופעות שתוכננו להתקיים בחודשים הקרובים יהיו תקפים לתאריכים החדשים של ההופעות שנדחו, שיוכרזו במהלך השבוע הבא, או שיהיה ניתן לקבל עליהם זיכוי כספי תוך 30 ימים מרגע הכרזת התאריכים החדשים.

"תודה לכל החברים והמעריצים שלי על האיחולים, העידוד והתמיכה שלכם", אמר הזמר האגדי בהודעה שפרסם בעמודי הרשתות החברתיות שלו, בו הודיע על ביטול ההופעות בעקבות כיב הקיבה שממנו הוא סובל. "אני מקבל טיפול רפואי ואני לא יכול לחכות לראות את כולכם בשנה הבאה".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Bruce Springsteen (@springsteen)

נציג של ספרינגסטין, שחגג את יום הולדתו ה-74 ביום שבת האחרון, מסרו לתקשורת האמריקנית כי הוא מקבל טיפול רפואי ושכל ההופעות נדחו כצעד של "משנה זהירות".

כזכור, רק לפני כ-3 שבועות נאלץ ספרינגסטין לבטל חלק ניכר מסיבוב ההופעות שלו בשל מחלתו. בהודעה שנמסרה דאז, אמר היוצר כי ההופעות בוטלו בעצת רופאיו, על מנת שהוא יוכל לנצל את ההפוגה הארוכה כדי לטפל בכיב הקיבה שממנו הוא סובל.

ספרינגסטין הוא אחד הזמרים-יוצרים המצליחים והמוערכים בהיסטוריה, שמכר יותר מ-140 מיליון עותקים מאלבומיו. לרשותו עומדים עשרות אלבומים וסינגלים מצליחים, חלקם נחשבים לקלאסיקות הגדולות ביותר אי פעם. לאורך הקריירה הארוכה שלו, הוא זכה בלא פחות מב-20 פרסי גראמי ואפילו בפרס אוסקר אחד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר