עקב מחלה: ברוס ספרינגסטין מבטל את הופעותיו

הזמר האמריקני המוערך והוותיק נאלץ לבטל חלק גדול מסיבוב ההופעות שלו בשל בעיות בריאותיות, כך נמסר בהודעה רשמית מטעמו • כל הפרטים

ברוס ספרינגסטין. צילום: GettyImages

הזמר האמריקני האיקוני ברוס ספרינגסטין נאלץ לבטל חלק ניכר מסיבוב ההופעות שלו בשל מחלה, כך נמסר הלילה (חמישי) בהודעה רשמית מטעם הזמר באינסטגרם.

לפי ההודעה, ספרינגסטין, שיחגוג בעוד כשבועיים את יום הולדתו ה-74, ביטל בעצת רופאיו את כל ההופעות הנותרות שלו בחודש ספטמבר בארה"ב. הוא ישוב לבמה רק במהלך נובמבר, וינצל את ההפוגה הארוכה כדי לטפל במחלת הכיב העיכולי (אולקוס) שממנה הוא סובל.

ברוס ספרינגסטין, ארכיון, צילום: אי.אף.פי

"ברוס ספרינגסטין ולהקת האי סטריט (להקת הליווי המיתולוגית של הזמר; ד"פ) ביטלו את כל ההופעות שלהם בספטמבר, החל מזו שמתוכננת למחר בסירקיוז, ניו יורק", נכתב בהודעה הרשמית. "מר ספרינגסטין מקבל טיפול בשל סימפטומים לאולקוס, והיועצים הרפואיים שלו קבעו שעליו לדחות את יתר ההופעות שלו בספטמבר".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Bruce Springsteen (@springsteen)

גם ספרינגסטין עצמו התייחס לביטול, והוסיף להודעה התנצלות אישית מטעמו: "אנחנו כאן באי סטריט שבורי לב שנאלצנו לבטל את ההופעות האלה. קודם כל, אנחנו רוצים להתנצל בפני המעריצים הנהדרים שלנו בפילדלפיה (שתי הופעות בוטלו שם בסוף אוגוסט). נשוב להופיע במקומות האלה במועדים מאוחרים יותר. תודה על התמיכה ועל ההבנה שלכם, נחזור בקרוב". ההופעה הקרובה של ספרינגסטין ולהקתו אמורה להתקיים, נכון לעכשיו, ב-3 בנובמבר בוונקובר, קנדה.

גם בגילו המתקדם, ממשיך "הבוס" לעבוד ללא הפסקה. אלבום האולפן האחרון וה-21 של  ספרינגסטין, "Only The Strong Survive" - אוסף גרסאות כיסוי לשירי אר אנ' בי קלאסיים - שוחרר בנובמבר האחרון. לפני כחודש הוא אף חזר לשורשי הרוק שלו, לאחר שהתארח בשיר "History Books" - הסינגל החדש והמוצלח של להקת The Gaslight Anthem האמריקנית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר