בכוחות משותפים: נועה קירל ויוצרים נוספים ינסו לפצח את כתיבת השיר לאירוויזיון

ל"ישראל היום" נודע כי בעקבות הבחירה בזמרת, שיטת בחירת השיר לתחרות תשתנה – כך שכמה מוזיקאים שעבדו בעבר עם קירל יתכנסו על מנת ליצור את השיר אותו תבצע בשנה הבאה • הערכה: דורון מדלי, רון ביטון, ג'ורדי וניצן קייקוב ישתתפו במחנה

נציגת ישראל באירוויזיון 2023. נועה קירל, צילום: קוקו

פרסום ראשון: נועה קירל, כותבים ויוצרים נוספים צפויים להשתתף במחנה כתיבה משותף על מנת ליצור יחד את השיר אותו תבצע הזמרת באירוויזיון 2023.

לאורך כל השנים, בחרו בתאגיד את השיר בסגנון "קול קורא". מדי שנה הוגשו מאות שירים לתחרות, שאחד מהם נבחר מתוכם על ידי ועדה מיוחדת. ל"ישראל היום" נודע כי בעקבות הבחירה בקירל, השיטה צפויה להשתנות – ולהיות תואמת לכזו שמקובלת במדינות אחרות, בהן שבדיה, שנחשבת למלכת האירוויזיונים.

מחכים לדוז פואה. קירל בהופעתה בפארק הירקון, בשבוע שעבר, צילום: קוקו

אחד המעורבים סיפר על התהליך: "הרעיון הוא שכמה כותבים שמכירים את נועה ושעבדו איתה בעבר יתכנסו יחד לכמה סשנים כדי ליצור את השיר". בשלב זה לא הוחלט מה יהיו היוצרים שישתתפו במחנה, אבל ההערכות הן כי דורון מדלי (שהיה מבין כותבי ומלחיני "Toy" של נטע ברזילי, שניצחה בתחרות ב-2018), רון ביטון, ניצן קייקוב וג'ורדי ישתתפו בו.

"השאיפה היא שבטווח הארוך, נצליח לשנות את הגישה כלפי האירוויזיון", סיפר אותו גורם. "צריך לדאוג שנועה תחזור עם הופעה ותוצאה טובה, ובכך לגרום לזמרים גדולים לרצות להשתתף בתחרות כנציגי ישראל בשנים הבאות".

בינתיים, קירל הגיעה אתמול לפגישה נוספת בתאגיד כדי לדון על השתתפותה בתחרות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר