עשתה היסטוריה: נועה קירל הופיעה בפארק הירקון לעיני עשרות אלפים

הזמרת בת ה-21 הפכה לצעירה ביותר שמופיעה בפארק • "אני אעשה הכל כדי לגרום לכל אחד ואחת מכן ליהנות הערב", אמרה לקהל המשולהב • ילדים הסובלים מנידוי חברתי הוזמנו למופע

לעיני עשרות אלפים: נועה קירל הופיעה בפארק הירקון

נועה קירל עשתה היסטוריה כשהופיעה הערה (רביעי) בפארק הירקון מול יותר מ־30 אלף איש. בכך הפכה קירל לזמרת הישראלית הצעירה ביותר שהופיעה בפארק, והיא רק בת 21.

המעריצים והמעריצות התייצבו בפארק כבר בשעות הצהריים המוקדמות, במטרה לתפוס מקום כמה שיותר קרוב לזמרת. הם התחמשו בפוסטרים ענקים של הכוכבת, וחלקם לבשו חולצות הדפס שלה. ואלרי חמאתי פתחה את הערב במופע חימום מרגש ומיוחד.

נועה קירל בפארק הירקון, צילום: קוקו
הלהיבה עשרות אלפים, צילום: קוקו

בשעה 21:00 החלה הספירה לאחור יחד עם הקהל, שהריע לכוכבת הפופ. היא עלתה לבמה באוברול שעיצב עבורה אלון לבנה. "אני אעשה הכל כדי לגרום לכל אחד ואחת מכן ליהנות הערב. פארק הירקון, מוכנים??", הדליקה קירל את הקהל שהגיב בתשואות.

כמה סמלי שאת המופע פתחה קירל עם השיר "פאוץ'", אחד מלהיטיה הגדולים, שהיה לראשון שלה שנכנס לפלייליסט גלגלצ ושם את שמה של קירל בלב הקונצנזוס.

ההמונים מילאו את פארק הירקון, צילום: קוקו

השירים "קילר", "חצוף" ו"טיקיטס" היו השלושה שסגרו את החלק הראשון של הערב שהיה גדוש בתפאורה וברקדנים של הזמרת.

את החלק השני פתחה הזמרת בלהיט האחרון שלה שיצא לפני כשבועיים, "פנתרה". לאחר מכן, ביצעה קירל בין היתר גם את שיריה הבינלאומיים.

המעריצים בהופעה של נועה קירל בפארק הירקון,

בחלק האחרון של המופע הגיע רצף להיטים שכלל גם את "פעמון", שבו אירחה את הדי.ג'יי איתי גלו, שהפיק את השיר. במהלך המופע התארחו הזמרים אושר כהן ושחר סאול.

הקהל הגיב בתשואות כאשר הכוכבת הנערצת אף ביצעה בטרם עזבה את הבמה את להיטיה "שלושה בנות" ו"טרילילי טרללה" - שני שירים שהקליטה לקראת אירועי הגאווה והפכו ללהיטי ענק.
בראיון למוסף "שישבת" סיפרה קירל שבעבר תוכנן כי היא והזמר עדן חסון יתארחו במופעים האחד של השני. מאז השניים הסתכסכו. היא לא התארחה אצלו, ואמש חסון לא התארח אצלה, אף ששני הזמרים כבר השלימו.

נועה קירל בפארק הירקון, צילום: קוקו
לא התאכזבו, צילום: קוקו

ילדי עמותת "ים של חברים", הסובלים מנידוי חברתי, הוזמנו למופע על ידי מערכת "ישראל היום". שירי קניגסברג־לוי, מנהלת העמותה, אמרה אתמול: "הילדים שהוזמנו לכאן זכו ליהנות מרגעים שכל ילד רגיל משתוקק להם - לשיר בקול, לרקוד ולצחוק. תודה ל'ישראל היום' על האירוח, ועל כך שהם לוקחים חלק במאבק הכה חשוב שלנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר