"קיבלתי חיזוקים מכל העולם": נועה קירל מסבירה את ההחלטה לייצג את ישראל באירוויזיון

צפו: במסיבת עיתונאים במסגרתה הוכרזה רשמית השתתפותה של הזמרת המצליחה באירוויזיון 2023, היא דיברה על הלבטים, הפחדים, הכבוד שנפל בחלקה ועל התגובות שהיא מקבלת

"אני יוצאת למשימה לאומית": נועה קירל מתכוננת לאירוויזיון 2023 // שמואל בוכריס

עובדת ייצוגה של נועה קירל את ישראל באירוויזיון הקרוב שיתקיים בבריטניה אמנם כבר ידועה לכל, אבל היום (רביעי) הכריזו הזמרת ואנשי תאגיד השידור "כאן" על כך באופן רשמי. במסיבת עיתונאים שהתקיימה הבוקר במלון קרלטון בתל אביב (ונפתחה בהפסקת חשמל – סגולה למזל), סיפרה קירל על הרגע בו נתבשרה אודות הבחירה בה. "אני חייבת להודות שאני מתרגשת מאוד", אמרה. "אני מרגישה שאנחנו יוצאים היום ביחד למשימה. ועוד איזו משימה".

עוד סיפרה הזמרת על הלבטים שליוו אותה, ועל התגובות בסביבה – שחלקן חשבו שלא מדובר ברעיון טוב (בעיקר נוכח העובדה שמדובר בתחרות פוליטית למדי, דבר שהופך את איכות ביצוע השיר בו משנית). "קיבלתי גיבוי וחיזוקים מכל העולם, וזה רק חיזק אצלי את ההחלטה. מה שהיה מעורפל נהיה ברור", היא סיפרה.

"זה קשוח. היו כאלה שבאו ואמרו לי 'איזה כיף', אבל זה שאני מצליחה פה בישראל לא אומר שאוטומטית אני זוכה (בתחרות). היו כאלה שאמרו 'אל תעשי את זה'. ברור שזה מלחיץ, אבל אני רגילה לשמוע כל מיני דעות מכל מיני אנשים. מן הסתם אני בן אדם ואני מתרגשת וחוששת. בכל דבר כזה מעורבת פוליטיקה וזה מפחיד, כי יש דברים שלא תלויים בי. ברור שאני יכולה להיכשל, זה יכול לקרות. אבל מהיום הראשון שלי בתחום אני לוקחת סיכונים בקריירה שלי.

"אני מסתכלת על הצדדים החיוביים, שמה את הפחד בצד ומתרכזת בזה שיש לי הזדמנות לייצג את המדינה שלי ולעמוד על במה גדולה...אני גאה מאוד לצאת למשימה הזו, שהיא עבורי משימה לאומית. אני יוצאת לדרך כדי להביא כבוד למדינה וכבר היום מתחילה לעבוד מאוד קשה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר