המונים פרצו את הגדרות - והסתננו להופעה של דיג'יי סולומון

25,000 רוכשי כרטיסים מיהרו להגיע להופעה של אחד האמנים המבוקשים בעולם, שהסתיימה בקול צורם • על פי הערכות של גורמים בהפקה, לפחות 400 אנשים נכנסו אמש למתחם מבלי שרכשו כרטיס • חברת ההפקות: "הפריצה נגרמה על ידי קבוצה של צעירים שבחרו לחגוג בצורה הזו את יום העצמאות למדינה והיא טופלה באופן נקודתי ומיידי"

מאות בני אדם פרצו את החומות ופרצו להופעה של דיג'יי סולומון

לאחר שהופעתו בשנת 2020 נדחתה, התקיימה אמש (רביעי) סוף סוף הופעתו של דיג'יי סולומון אחד האמנים המבוקשים בעולם בתחום המוסיקה האלקטרונית.

25,000 רוכשי כרטיסים מיהרו להגיע להופעה, כאשר נוכח העומס באיזור פארק הירקון בשל שלל הפעילויות והבמות, חלקם חנו את מכוניתם בנתיבי איילון, לאחר שהמשטרה חסמה לסירוגין חלק מהירידות הסמוכות למקום ההופעה. העומס הרב ניכר שעות לפני תחילת ההופעה.

בהפקה חששו שהמונים שלא הצליחו להשיג כרטיסים וחלק שנבהלו מהמחיר היקר של האירוע,יגיעו לאיזור ההופעה וינסו לפרוץ בכח את המחסומים והגדרות.

ואכן כמה דקות לאחר תחילת ההופעה, פרצו המונים את שערי הכניסה למתחם ההופעה, תוך שהם רומסים את המאבטחים. על פי הערכות של גורמים בהפקה, לפחות 400 אנשים נכנסו אמש למתחם מבלי שרכשו כרטיס וסיכנו את חיי רוכשי הכרטיסים תוך שהם נוהגים באלימות.

החברה המפיקה, מיוזיק תל אביב, מסרה בתגובה: ״מיוזיק תל-אביב גאה לעמוד מאחורי האירוע הגדול ביותר בישראל ביום העצמאות ה 74 למדינה ולארח את DJ סולומון בפארק הירקון בהשתתפות עשרות אלפי מבלים.

"אנו רואים בבטיחות וביטחון המבלים ערך עליון. האירוע פעל ברישיון מלא ועמד בכל הסטנדרטים המחמירים ויותר. מערך הכוחות שליווה ואישר את האירוע (שיטור אבטחה מד"א וכו') היה עצום וחריג בכל קנה מידה ישראלי ומעל כל תקן שהוגדר וזאת על מנת לקיים ערך זה.

"לצערנו, פריצת שער החירום בניגוד לחוק נגרמה על ידי קבוצה של צעירים שבחרו לחגוג בצורה הזו את יום העצמאות למדינה והיא טופלה באופן נקודתי ומיידי בו במקום, תוך מאמצים רבים בכדי למנוע כל פגיעה בעשרות אלפי המבלים. אנו רוצים לאחל חג עצמאות שמח ולהודות לכוחות הבטחון בפרט ולקהל הרב שהגיע להנות ממוסיקה טובה ומאירוע חד פעמי״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר