פחות מ-24 שעות אחרי שהוכתרה כזוכה, גל רובין כבר הספיקה להנציח את הניצחון על גופה. הזוכה הטרייה של "האח הגדול" 2026 הגיעה בבוקר שאחרי הגמר לאולפן "אליאב קעקועים" ועשתה קעקוע חדש, ובו המילה "בנחת" בצבעי התוכנית.
לפי רובין, הקעקוע מסמל את התהליך שעברה לאורך העונה, אחת השנויות במחלוקת בשנים האחרונות. בחירת המילה "בנחת" בולטת במיוחד על רקע הדרך הסוערת שלה בבית, שכללה עימותים, ביקורת ציבורית נוקבת ומתקפה פומבית מצד דיירים מיד לאחר ההכרזה על זכייתה.
''בנחת''
רובין, אם לשישה מראשון לציון ובוגרת "הישרדות", זכתה במוצאי שבת במיליון שקלים ובתואר הזוכה, אחרי שגברה על עומר ציפורי, אלירן ביטון, רפאלה טווינה ונעם טקלה. הניצחון שלה, שלווה בתגובות נזעמות מצד חלק מהדיירים, הפך לאחד המדוברים בעונה.
הקעקוע החדש, בצבעי "האח הגדול" המזוהים, מצטרף לשורת הקעקועים שעל גופה ומסמן את סיומו של פרק משמעותי בחייה. דרך המילה "בנחת", נראה כי בחרה רובין להעביר מסר של שלווה דווקא בתום תקופה רועשת ומתישה.

