גל רובין זכתה הערב (מוצאי שבת) בגמר "האח הגדול" 2026, אחרי עונה מלאת ריבים, דמעות ותככים. רובין, תושבת ראשון לציון ואם ל-6 ילדים כפי שהזכירה לא פעם, גברה על אלירן, נעם, עומר ורפאלה ויצאה מהבית אחרונה, עם צ'ק נאה על סך מיליון שקלים.
רגע לאחר שהוכרזה כזוכה של "האח הגדול" 2026, גל רובין התבקשה להיכנס בפעם האחרונה לחדר האח הגדול. רובין, שחיכתה לרגע הזה מהיום הראשון בבית, מיהרה להשיב "בריצה!" ונכנסה לשיחת סיכום מול הקול שליווה אותה לאורך העונה.
בפתח השיחה, האח הגדול הזכיר לרובין את הבטחתה מתעודת הזהות: "אם היית מקשיבה לכולם, לא היית גל. מהרגע הראשון היה ברור שאת לא מתכוונת להתנצל על מי שאת. לא חיכית שמישהו יגיד לך איך נכון להתנהל, הגעת כאישה שיודעת בדיוק מי היא".
האח המשיך והתייחס למורכבות החוויה החברתית שחוותה: "היו לא מעט רגעים שמצאת את עצמך מוקפת באנשים, אבל לבד. עמדת מול קבוצה שלמה שהעבירה עלייך ביקורת. ניצחת כי מעולם לא הפסקת להיות את".
"תודה שנתת לי לאהוב את עצמי"
רובין בחרה להודות על הדרך החשופה שעברה. "תודה שהאמנת בי. שבכל פעם שפתחת לי את הדלת הזאתי, לא הרגשתי לבד אף פעם", אמרה בהתרגשות. "תודה שחשפת אותי, שנתת לי להרגיש בנוח בין הקירות האלה, להיפתח ולאהוב את עצמי".
בחזרה לשישה ילדים
רגע לפני היציאה, האח הגדול נפרד ואמר: "אני לא יכול לדמיין את הבית הזה בלעדייך. אני יודע שיש לך רק דבר אחד בראש, בעצם שישה ילדים". רובין הבטיחה "אני אטרוף אותם", הודתה לבית, לילדיה ולאביה - וכיבתה את האורות על עונת 2026.
"היה פה אירוע לבבי": הריאיון הראשון
עם יציאתה ממתחם הבית, העניקה רובין ריאיון ראשון לקווין רובין ושיתפה בתחושות שלאחר הזכייה. "זה הרגע שתמיד חלמתי עליו, כל העונה דמיינתי אותו וקיוויתי לו - ואז זה פשוט קרה", תיארה את הרגע שבו נותרה אחרונה כשהקונפטי יורד.
מעבר לזכייה בפרס, התייחסה רובין למפגש המיוחל עם ששת ילדיה שהמתינו לה בקהל. כשנשאלה על ידי קווין כיצד הגיבו הילדים שפגשו אותה לאחר חודשים של נתק, סיכמה רובין את רגעי האיחוד הראשונים: "היה פה אירוע לבבי, הם בכו".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו