אילון לוי הוא כוכב: צפו בדובר מערך ההסברה "מתנצל" על דברים שאמר בראיון

האיש שהפך לתופעת רשת בעקבות הבעת פניו המופתעת אשר הגיעה בתגובה לשאלה שנשאל בראיון לרשת "סקיי ניוז", ממשיך בכל הכוח לערוך הסברה ישראלית במרחב הווירטואלי • הפעם על המוקד: תמיכתו של הציבור הפלשתיני בטבח הנורא של שבת השחורה

אילון לוי בראיון לסקיי ניוז. צילום: צילום מסך

אילון לוי, דובר מערך ההסברה הבולט, הפך לוויראלי במיוחד לאחר סרטון שבו הוא נראה מרים גבות בתדהמה, כשנשאל במהלך ראיון עם המגישה הבריטית קיי ברלי ב"סקיי ניוז" אם חיי ישראלים שווים יותר מחייהם של פלשתינים. לוי פרסם אמש (שני) סרטון באינסטגרם, שבו ביקש להתייחס לראיון נוסף שערך בתקשורת הזרה, הפעם עם העיתונאי והמגיש פירס מורגן.

@jewishnewsuk

WATCH THE REACTION as Sky News interviews Eylon Levy, Israel Government Spokesman.

♬ original sound - Jewish News

במהלך הסרטון המדובר לוי "התנצל" בסרקזם על דברים שאמר בנוגע למספר אחוזי התמיכה הגדולים בקרב הפלשתינים בטבח שביצע חמאס בשבעה באוקטובר, כדי לחדד את הבעייתיות הגדולה שבשנאה לישראל.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Eylon Levy (@eylonalevy)

"היי, זה מעט מביך עבורי, אבל אני צריך לערוך תיקון רשמי לדברים שאמרתי במהלך ראיון בתוכנית האירוח של פירס מורגן ולהתנצל עליהם", אמר לוי בפתח הסרטון הקצר שהעלה לעמודו באינסטגרם. בהמשך דבריו הסביר את הרקע ל"התנצלות": "שגיתי עובדתית. אמרתי ש-85 אחוזים אחוז מהפלשתינים תומכים במעשי הזוועות שביצע חמאס בשבעה באוקטובר. זה לא מדויק. רק 75 אחוזים מהפלשתינים תומכים במעשי הזוועות הללו. עשרת האחוזים הנותרים רק אדישים למעשי חמאס, שכללו עריפת ראשים ואונס בשבעה באוקטובר. אני שולח את התנצלותי הכנה על כך", חתם בציניות.

כאמור, בראיון לרשת סקיי ניוז נשאל לוי: "האם שחרור 150 אסירים פלשתינים בתמורה ל־50 ישראלים לא מצביע על כך שישראל ממעיטה בערך חיי פלשתינים?". תגובתו והבעת ההלם על פניו הפכה לוויראלית ברשתות וזכתה ללא מעט סרטוני מחווה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר