גיבור העל של מארוול חוטף התקף חרדה - וכולכם צריכים לראות את זה

ספיידרמן חוזר בסרט חדש וחינם לצפייה, שבו הוא מתמודד עם אתגר מסוג אחר לגמרי - בריאות הנפש • ומה הקשר לכוכב ה-NBA קווין לאב?

"העכביש שבפנים: סיפור ממד העכביש". צילום: יח"צ

ספיידרמן שב היום (רביעי) לפעולה, אבל ככל הנראה לא כמו שציפיתם. בשעה 15:00 (שעון ישראל) יושק בערוץ היוטיוב הרשמי של אולפני סוני-אנימציה הסרט הקצר "העכביש שבפנים: סיפור ממד העכביש" ("The Spider Within: A Spider-Verse Story"). הסרט החדש והחינם לצפייה ממשיך את סיפורו של מיילס מורלס - ספיידרמן הצעיר שכבר כיכב בצמד שוברי הקופות "ממד-העכביש", ונחשב לפרק ביניים בסדרה.

הפעם מתמודד מורלס, תלמיד תיכון בימים כתיקונם וגיבור נערץ מחוץ לכותלי בית הספר, עם איום שונה לגמרי: לא מדובר בנבל חדש ואימתני וגם לא בעוד מזימה להשמיד את העולם, אלא במשהו הרבה יותר אישי: התקף חרדה.

בסרט, כך לפי התיאור הרשמי שלו, מתקשה מורלס להתמודד עם המטלות הרבות והאתגרים התובעניים בחייו: נער, תלמיד, חבר וכמובן גיבור העל הכי חביב בברוקלין. בשל כך, ואחרי יום מלחיץ במיוחד שבו חייו יוצאים לגמרי מאיזון, חווה מורלס התקף פאניקה שמאלץ אותו לצלול עמוק לתוך תת-המודע שלו ולהתעמת עם חרדותיו באחד-על-אחד. הטוויסט: הגיבור הצעיר מגלה שהדרך הכי טובה להתמודד עם בעיות מהסוג הזה היא דווקא בבקשת עזרה - מעשה לא פחוץ אמיץ מהגנה על העיר מכוחות הרשע.

"העכביש שבפנים: סיפור ממד העכביש", צילום: יח"צ

"העכביש שבפנים" הופק על ידי אולפני סוני-אנימציה בשיתוף "קרן קווין לאב" - שהוקמה ב-2018 על ידי כוכב ה-NBA הוותיק קווין לאב, שחקנה של קבוצת מיאמי היט. לאב מתמודד בעצמו עם אתגרים נפשיים, וייסד את הקרן כדי לסייע לאנשים כמותו, שאינם מתביישים במצבם אך מעוניינים לשפר את בריאותם הפיזית והנפשית.

"העכביש שבפנים: סיפור ממד העכביש", צילום: יח"צ

הסרט, אשר ישולב בתוכנית החינוכית של הקרן, הוקרן לראשונה בפסטיבל הקולנוע של אנסי בשנה שעברה וזכה לשבחים רבים. החל מהיום, כאמור, הוא יהיה זמין לקהל הרחב.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר