"מאז הקיבוץ אני אוהב את ישראל": ג'רי סיינפלד וכוכבים נוספים ממשיכים לתמוך

כוכב "סיינפלד" ביקש לחזק את האומה בשעות ובימים טרופים של מלחמה קשה • גם הזמרת ברברה סטרייסנד זוכת האוסקר, האמי, הגראמי וגלובוס הזהב ביקשה להבהיר את ממדי הזוועה המתרחשים בישראל

ג'רי סיינפלד. צילום: אי.פי

השחקן והקומיקאי היהודי ג'רי סיינפלד הצטרף לאשתו ג'סיקה ולשורת אנשי תרבות ובידור בינלאומיים המביעים תמיכה בישראל בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית של החמאס, והביע היום (שלישי) את תמיכתו בפוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו.

"חייתי ועבדתי בקיבוץ בישראל כשהייתי בן 16 ומאז אני אוהב את המולדת היהודית שלנו", כתב סיינפלד למליוני עוקביו מתחת לתמונת אישה עטופה בדגל ישראל עם הכיתוב I STAND WITH ISRAEL של הארגון Stand With Us. "הלב שלי נשבר מההתקפות ומהזוועות האלה, אבל אנחנו עם חזק מאוד גם בליבנו וגם בראשנו. אנחנו מאמינים בצדק, חופש ושוויון. אנחנו שורדים ופורחים לא משנה מה. תמיד אעמוד לצד ישראל ולצד העם היהודי", חתם סיינפלד (69) את הפוסט שזכה ליותר מ-84 אלף לייקים ועשרות אלפי תגובות, ביניהן רבות מצד ידוענים ישראלים שביקשו להביע תמיכה בדבריו ולהודות לו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Jerry Seinfeld (@jerryseinfeld)

כאמור, הפוסט של סיינפלד מצטרף לשורה ארוכה של ידוענים שהביעו בימים האחרונים תמיכה בישראל, ביניהם איימי שומר (שאתמול אף הצטרפה ללייב של נועה תשבי מהפגנת תמיכה בניו יורק למען ישראל), שרה סילברמן שאחותה ואחייניה מתגוררים בארץ, השחקן מייקל רפפורט, השחקנית דברה מסינג, השחקנית זוכת האוסקר ג'יימי לי קרטיס, סופיה ריצ'י, שרה מישל גלר, כוכב "חברים" דיוויד שווימר, כוכבי "יומני הערפד" נינה דוברב ונת'ניאל בוזוליק, הזמר אדם למברט, השחקנית אשלי טיסדייל, כוכבת "האנטומיה של גריי" קייט וולש, כוכב "דברים מוזרים" השחקן נואה שנאפ ועוד.

גם הזמרת היהודייה ברברה סטרייסנד זוכת האוסקר, האמי, הגראמי וגלובוס הזהב ביקשה להבהיר את ממדי הזוועה המתרחשים בישראל בציוץ שהעלתה אתמול (שני) בו כתבה: "האוכלוסייה של ישראל היא מתחת ל-10 מיליון אזרחים. ישנם יותר מ-700 (המספר הוא לפני עדכון הנתונים. ע"ח) ישראלים שאיבדו את חייהם במתקפת הטרור הזו על אזרחים. המקבילה לכך בארצות הברית הייתה אם היו 25 אלף קורבנות בניו יורק במתקפת ה-9/11".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר